Uleyynn!
Ben geldim sjkjkajkf
b
e
n
ben
boru
değil
.
YA AMA BENiM MORALİM BOZUKTU HEMEN DÜZELDİ BEN NASIL DENGESİZ Bİ İNSANIM AMK??
öhöm öhöm neyse.
Şimdi, bu gerizekalı yazar niye bölüm atmıyor aq malı diye düşündüğünüzü biliyorum. Çünkü ben de öyle düşündüğünüzü düşünebiliyorum. Dolayısıyla siz de böyle düşündüğümü düşünebiliyorsunuz.
Şöyle ki ablam bölüm yazarken kullandığım PC'yi İstanbula giderken yanında götürdü.
Sorun bu değil elbette.
Sorun şu ki, ben Wattpad şifresini bilmeyen salak, ablam gidince (PC'siz üç çocukla sokakta kaldım ksjfkjskfja) telefondan tabletten veya masastünden bölüm yazamadım. Çünkü şifreyi bilmiyorudum.
Benim peder de çok zenginmiş lan tablet, Pc, masaüstü falan. Neyse.
Diyeceksiniz; e gerizekalı, niye ablanı arayıp sormadın.
Ablam, Wattpad'e sert tepkileri olan biri. Ama kenidisi de okuyor çünkü gerizehalı jdkjskds
Neyse.
Kendisi sınava giriş senesindeyken Watty de bir hikaye yazdı ve hikaye tuttu. O da bunun akışına kapıldı ve sınavdan pek hayırlı sonuç çıkaramadı. Bu yüzden eğer benim Watty de hikaye yazdığımı öğrenseydi..
Allah korusun çok tövbe.
Neyseciğime, sizden özür diliyor yanacıklarınızdan kocaman öpüyorum.
Geç geberirsiniz inşallah.
Bi şeycik rica edeceğim, buraya 'OZAN KAYRA'YI AFFET' yorumunu bırakabilir misiniz? Tek kırdığım siz değilsiniz de.
Tekrardan çok özür diliyorum, göstermeseniz bile anlayışınız için:
EYVALLAH KARDOLAR!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADE SOYKAMER♦BBHSerisi1
Teen FictionTüm hakları Bade'nin telefonunda gizlidir. Sıkıyorsa alın. ♦Bir Başka Hayat Serisi ilk kitabıdır.♦