♦12.Bölüm♦

876 77 43
                                    

Gözlerimi araladım. 

Kulübem. Yatağım. Kızlar. 

Yatakta doğrulur pozisyona geldiğimde ilk Gökçe fark etti beni. 

''Hey,'' dediğinde yüzümü buruşturdum. O ne ya? Amerikan özentisi gibi. 

''Uyandın mı?'' Yok canım, uyanmadım. Sana bakan ikizim, ben hala uyuyorum. 

''Uyandım.'' Düşündüğün aksine verdiğim cevapla bana içi suyla dolu bir bardak bir de ağrı kesici olduğunu tahmin ettiğim hapı vardı. Bakayım.. Evet, Aspirin. Milli ilacımız. 

Hapı yutup ilacı içtim ve geriye yaslandım. 'Ne oldu bana?' saçmalıklarına girmedim. Ölmedim lan sonuçta, hatırlıyorum her şeyi. 

''Kızı öyle bir dövmüşsünüz ki, hala revirde yatıyor.'' Özge'nin konuşmasına sırıttım. Bize bulaşmayacaktı. 

''O değil de, Asrın baya kötü oldu lan. Akın zor toparlamış, öyle diyorlar.'' Duru'nun konuşmasıyla omuz silktim. 

''Gebersin.'' Gökçe de başıyla onayladı. 

''O da, Pars da. Burunlarından süründürmezsek adımız şerefsize çıksın lan.'' Gökçe'nin konuşmasıyla etrafta derin bir sessizlik oldu. Sessizliği bozan kişi yine Gökçe'ydi.

''Pars seni kucaklayıp direk buraya getirmiş. Buğra Pars ile kavga etmiş, Aksel zor ayırmış ikisini. Hakan sanırım o ses kaydını hoparlörlere verildiğinde bir çocuk mu ne görmüş. Şimdi onu arıyor Batu ve Emre ile.'' Başımı salladım sadece. 

Diyecek bir şey yoktu. 

''Amaa,'' dedi Gökçe beni kolumdan tutup yataktan kaldırırken. Ona ne olduğunu sormak amacıyla kaşımı kaldırdım. Bana sinsirella gülüşü attı. 

''Pars ve Asrın'ı süründüreceğiz.'' Özge ellerini oturduğu yataktan iki yana açtı.

''Ben sadece kombinlerde varım valla. Hiç bakmayın, üstüme delici bakış almak istemiyorum.'' Ona 'nasılbanaihanetedersinlangerizekalı' bakışı attığımda oflaya oflaya kalktı ve beni banyoya ittirdi. 

''Biz kıyafetlerini seçerken sen yüzünü topla.'' 

''Lan Özge?'' Muhteşem kibar seslenişime gözlerini devirse de cevap verdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Lan Özge?'' Muhteşem kibar seslenişime gözlerini devirse de cevap verdi. 

''Efendim?'' 

''Ben bu ayakkabı yerine spor ayakkabı giysem?'' Duru okuduğu Deadpool çizgi romandan kafasını kaldırıp ayakkabılarıma baktı.

Özge ise ayakkabılarıma baktıktan sonra çenesi yavaşça aşağı inmeye başladı.

''Oha Bade! O nasıl bir ayakkabı kızım? Sen niye onu giydin? Iyy ya, midem bulandı.'' 

Ona şaşkınca baktım. 

''Sen dedin ya gerizekalı?'' 

''Saçmalama kızım, ben sana sağdakini al dedim. Soldakini değil.'' 

BADE SOYKAMER♦BBHSerisi1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin