♦13.Bölüm♦

682 67 43
                                    

Medya Hüsamettin  jdjfjjdsfgsd 

İyi okumalar, bölümü bitirdiğiniz saat ve tarihi bölüm sonuna yorum olarak bırakmayı unutmayın.

''Tövbe bismillah.'' 

İpeğin verdiği tepkiye dibine kadar hak veriyordum. 

''Lan gerizekalı gitmesene oraya!'' Gökçe'nin kulağımın dibinde cırlamasına rağmen söylediği şeyi aynen düşündüğüm için ona da hak veriyordum. 

''Ne bileyim kızım ya, önümü göremiyorum zaten.'' Özge suçlu bir şekilde mırıldandığında sesinin uzaktan geldiğini fark ettim. Korkarak attığım minnak adımları durdurup etrafımı görmeye çalıştım.

''Özge neredesin?'' Cevap gelmeyince sorumu yineledim.

''Buradayım!'' Nefes nefese geldi yanımıza. 

''Ben çok korkuyorum.'' Dediği şeye gözlerimi devirip yürümeye başladım. Gökçe ile İpek yanımda didişirken zaten kafam patlayacak hale geliyordu. 

''Lan bi' susun!''  Bağırışımla sessizlik oluşurken gerginlikle tekrar konuştum. 

''Fikri olan var mı?'' Kimse konuşmadığında sıkıntıyla kafamı kaşıdım ve yürümeye devam ettim. 

Akşam kızlarla yürüyüşe çıkmıştık. Dönüşte çok yorulduğumuz için İpek bir patikaya yönlendirmişti bizi. Baya yürüdükten sonra hala kampa varmayınca geri dönelim demiştik ama anlaşılan başka yollara sapmıştık. Üstelik yoğun bir sis vardı. Sıçmıştık yani.

''Sikeyim böyle işi.'' Gökçe'nin konuşmasıyla saatlerdir yürümekten yorulan ayaklarımı durdurdum ve olduğum yerde soluklanmaya başladım. Susamıştık ve açtık, üstelik ne kadar uzaktaydık, neredeydik hiçbir fikrimiz yoktu. Tamamen umutsuzluğa kapılmıştık. Hava soğuktu ve sıcaklarız diye giydiğimiz şortların içine giren rüzgar kıçımızı donduruyordu. Şortların içine giren? Tövbe tövbe.

''Bence ağaca çıkalım. En azından birimiz çıksın da, kampı falan görürüz belki.''  Özge'den çıkan saçma fikre homurdanırken İpek ve Gökçe'nin aynı anda ''Oha lan çok mantıklı.'' demesiyle gözlerimi sonuna kadar açıp 'ciddi olamazsınız' bakışımı attım.

''Açlık Oyunlar'ındaki gibi kızım çok havalı olacak.'' İpeğin dediğine yüzümü buruşturdum.

''Ben Labirent'i seviyorum.'' Konuşan bir adet beni yok sayarak konuşmaya devam ettiler. 

''Flash Zoom'dan kaçarken böyle bina falan tırmanıyordu ya, çok güzeldi ya.'' Özge'nin dediği ile kaşım ile ağzım birbirine girdi.

''Arrow'u izliyorum ben ama?'' Bana 'çokta umrumuzdaydı' bakışı atıp konuşmaya devam ettiler.

''Benim idolüm Kaptan Amerika ya, ondan başkasını istemem.'' Hayır, Kaptan Amerika'yı bende seviyorum ama idol olması? Yok. 

''Benimkisi Iron Man?'' Iron Man dememle dikkat çekmiş olmalıyım ki Gökçe bana döndü ve sırıttı.

''Çak kardeşim.'' İpek ve Özge bize bire bakış attı, anlatamam. 

Ya da dur anlatırım. 

Bir bakış. 

Yine çok komiğim, lanet olsun. 

''Oha siz ne ara ittifak kurdunuz ya?'' Özge'nin dediği şeyle Gökçe ile bakıştık. 

Saçmalamayın, tabi ki de aynı şeyi düşünüyoruz.

''BECAUSE WE ARE BFF,BİTCH!'' İkisi birden yüzünü buruşturdu. 

BADE SOYKAMER♦BBHSerisi1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin