♦10.Bölüm♦

906 92 151
                                    

Vote sayısına göre yeni bölüm gelecektir. 

Bölümü bitirdiğiniz saat ve tarihi bölüm sonunda belirttiğim yere yazın. 

Multideki kızın gözlüksüz hali Bade aplamız. Kızın kim olduğunu bilmiyorum hoşuma gidince aldım.


Tatilin alışılmışın dışında olaysız geçen ve Pars ile bol bol konuştuğumuz, Asrın'la sadece göz göze geldiğimiz bir hafta geçmişti ve Allah'ın izniyle olaysız geçecek bir güne gözlerimi açmak istiyordum. Gerçi çoktan tavanla bakışmaya başladım ama.

Yatakta bağdaş kurup gözlerimi ovuştura ovuştura ''Kızlar!'' diye cırladım. 

Ses niye gelmedi lan? 

Ellerimi gözlerimden çekip odaya bir bakış attığımda boş olduğunu görmek bir an aval aval baksa da aniden şokla telefona uzanıp saate baktım. 

13.14

Oflayarak kendimi yatağa attım. 

Kahvaltıyı kaçırmıştım. Kahvaltı ulan bu, boru değil!

Bizimkilerin nerede olacağını tahmin etmek zor değildi. Büyük ihtimal sahilde voleybol oynuyorlardı ya da havuzdalardı. Havuzdalardı.. Havuz dalardı? Havuz kime dalıyor lan?Mevzu var da benim mi haberim yok oğlum? 

Tamam, iğrenç bir espriydi. Sustum.

Kızlarla ne olur ne olmaz diye bir yere depo yaptığımız abur cuburlardan sabah kahvaltısı için en uygun olanlarını aldım. Elimdekilerin hepsini yatağa yığ- bi saniye lan. Ben hepsini almışım. İçimdeki gizli girl random atarken omuz silktim ve sabah yapmamız gereken işleri halletmek için lavaboya doğru ilerledim. Yüz yıkamak, diş fırçalamak, aynadan saçma poz vermek, sivilcem çıkmış mı diye kontrol etmek, dizi izlerken çişim gelmesin diye işemek.. Görev tamamlandı. 

Lavabodan çıkınca altıma bana bol gelen ama rahat olduğu için giydiğim kot şortu, üstüne de tişört geçirdim. Saçlarımı topuz yapıp elime laptopumu aldım ve Teen Wolf'u izlemeye başladım. 

''Ağağağa gerizekalı Stiles'ı nasıl hatırlamazsın lan? Stiles oğlum o boru değil! Boru sokarım bir yerlerine, 'I am a True Alfa' diye dolaşma ortalıklarda! Nasıl Alfasın anasını satayım, herkesten dayak yiyorsun, üstüne Stiles'ı unutuyorsun?!'' 

''Lan bir git kardeşim, Rıza baba ve çetesi gibi dolaşmayın ortalıklarda!'' 

''Liam o saç ne ağzını yediğim?'' 

''Lydia bak güzelim ben Sterek'i savunuyorum ama Stydia'cıyım da. Sen böyle devam et, boşver şu Stiles'ın annesini. Zaten bir boka benzediği yok gelmiş konuşuyor.''

''İzlemiyorum ulan. İzlemiyorum ben, Theo geldi diye sevinmiştim oysa. TVD izleyeceğim ben, sana kalmadım Jeff Davis!''

''Lan gerizekalı mal mısın?Zaten birinci sezon Stefan'a bir yerlerini verip Damon'a iğrenç davranıyordun! Sahi lan, Damon varken Stefan kim köpek?''

''Katherine,bunların hepsi mal. Ah buralarda olaydın da senle kız döveydik.''

''Klaus bebeğim Caroline'ı falan boşver, ben varım burada! İkimiz de sarışınız bak!''

''Elijah mal mısın? Adın da bir garip zaten!'' 

''Ya aklını öptüğümün çocuğu-'' Sesimi kapının çalınması keserken hızla pencereye yapıştım ve kimin geldiğine baktım. 

BADE SOYKAMER♦BBHSerisi1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin