♦15.Bölüm♦ ve İtirazlarım.

558 86 106
                                    

Sınır +80 vote, +70 yorum. 

Bölüm sonunu okur musunuz? 

Bölümü bitirdiğiniz saat ve tarihi bölüm sonundaki ♦ işaretine bırakın. 

Selin Soykamer. Daha 8 yaşında olmasına rağmen aşırı derecede şımartıldığı için adeta 60 yaşındaki teyzeler kadar olgun davranmaya çalışan, tam annemin istediği bir Soykamer. 

Ayrıca, baş belasının teki!

''Pelin?'' dedim korkuyla. 

Ufaklık her zamanki gibi düğüne gidiyormuşçasına abartılı bir elbise giymişti. Saçları dağınık bir topuz yapılmıştı ve büyük ihtimalle yanaklarını çimdiklemişti. Teyzem ölür yine de Pelin'e makyaj yaptırmaz. Neyse, bir babet giymişti ve annemlerin takılarıyla kendini donatmıştı.

Resmen parlıyordu lan kız.

Gerizekalı, 10-15 tane kolyeyi takmıştı, kolu fur bilezik, bileklik ya da her ne haltsa, onlarla doluydu.

Saçına sim mi dökmüştü lan bu? 

Şu anda Pelin'i ve üstündekileri satsak bir Mercedes alırız bence yani. 

''Evet canım Pelin!'' Sadece bacağım kadar olan bu ufak kızın beni korkutmasını bizim grup çok komik bulurdu. Ama onlar Pelin'in gazabını daha tatmamışlardı. Gerçi, Pelin'in Buğra'ya karşı bir zaafı vardı sanırım. 

''Canım?'' 

''Hıhı. Canımmış. Hiç ziyaretime gelmedin, hiç aramadın!'' Trip atan bir Pelin? Süt banyosu yapmak daha az iğrenç geliyor şu anda. 

''Çok yoğu-''

''Evet canım, kesinlikle yoğunsundur! Neyse, bu saygısız davranışının cezalarına geçmeden önce, hızlıca yukarı çık. Annem seni bekliyor.''

''Pekala.'' Hızla eve girip merdivenleri çıkmaya başladım. 1,2,3,4,5,6,7,8,0,11,12,13...

54...

73.. Öleceğim sanırım. 

91.. Ağğağaaaa. 

100! Sonunda son kata çıktığımda elimdeki bir valiz ve çantayı yere fırlattım ve eh, kendimi de. 

Bu arada evet, merdiven basamaklarını sayıyorum. 

''Bade?'' Şok olmuş sesi duyunca zar zor kafamı kaldırdım ve bana seslenen teyzeme baktım. 

Elif Soykamer. En sevdiğim teyzem. 

Çünkü başka teyzem yok.

''Hı?''

''Noldu sana?'' Cevap vermek yerine kafamı yere koydum. 

''Anladım ben, yine delirmişsin. Bana kendini sürükletmek zorunda bırakma güzelim, bir an önce kalk üstünü giyin, yemeğe geç kalacaksın!''

♦

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BADE SOYKAMER♦BBHSerisi1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin