Lunile trec şi pot spune cu mâna pe inimă că nu am fost niciodată atât de fericită ca şi acum. Au fost cele mai frumoase şase luni din viaţa mea, pe care le-am petrecut alături de Aiden. Mă face fericită în fiecare moment pe care-l petrecem împreună şi nu numai. Chiar şi când eram în locuri diferite, reuşea să-mi aducă zâmbetul pe buze doar prin diferite gesturi mărunte. Mă simt cea mai norocoasă femeie din lume, avându-l lângă mine şi n-aş vrea să-l pierd niciodată.
Vorbind de "lup", iată-l intrând în camera noastră şi poartă doar o pereche de blugi care îi atârnă într-un mod extrem de sexy pe şolduri.
— Iubito!
— Hmm...?
— La ce te gândeşti?
— Ăăm, la nimic important. Eu...
— Iubito, ţi-am spus vreodată că nu te pricepi deloc să minţi? îmi spune în timp ce mă lipeşte de pieptul său gol.
— D-De ce spui asta?
— Pentru că sclipirea din ochii aceia ai tăi verzi de căprioară nevinovată şi roşeaţa din obraji, îmi confirmă bănuiala că te gândeai la ceva mai...neortodox.
— Nu... N-Nu ştiu despre ce vorbeşti. reuşesc să spun în timp ce îmi presară sărutări umede pe gât şi deja mă simt ca şi cum aş zbura.
— Ba eu cred că ştii exact despre ce vorbesc.
Mă ridică în braţe, luându-mă total prin surprindere şi sunt nevoită să-i încolăcesc trunchiul cu picioarele.
Mă trânteşte pe pat şi revine cât ai clipi deasupra mea, continuând asaltul de sărutări şi mângâieri care mă înnebunesc de-a dreptul.
— Iu-Iubitule... T-Trebuie să ajung la birou în mai puţin de-o oră.
— Dă-l naibii de birou!
— Dar... Dar Elis o să turbeze. Avem de pregătit un proiect important împreună şi trebuie s-o ajut.
— Trimite-i un mesaj şi spune-i că întârzi! îmi şopteşte la ureche, ridicându-mi cu o mână fusta şi cu cealaltă îmi descheie nasturii cămăşii sau mai bine spus, îi rupe direct.
CITEȘTI
Renaşterea
RomanceVOLUMUL II - ("Dragoste la prima vedere") EA, o inimă rănită care cu greu se va reface. După atât de multă suferinţă în viaţa ei şi cea mai mare dezamăgire pe care a trăit-o vreodată, apare EL care o va face să renască şi să iubească din nou.