Patru luni mai târziu...
Deschid ochii şi primul lucru pe care-l văd este Aiden care doarme cu capul pe pieptul meu şi îmi îmbrăţişează burtica într-un mod atât de drăguț. Se pare că şi micuțul nostru s-a trezit pentru că începe să lovească din nou. Iar când o face nu se joacă deloc. Cred că va deveni un mare fotbalist. Doamne, parcă mai ieri am fost la controlul în care Eva ne-a dat minunata veste că vom avea un băiețel. În acea zi a şi mişcat pentru prima oară.
FLASHBACK
— Eva... Totul este în regulă, nu-i aşa?
— Da, Sofi. Ți-am mai spus că nu trebuie să-ți faci atâtea griji. Bebeluşul vostru se dezvoltă perfect normal şi nu există nici o problemă.
— Mă bucur enorm să aud asta. Oare acum putem să aflăm ce sex are? Te rog, sunt atât de curioasă.
— Sigur că putem, dar trebuie să ne ajute şi el puţin.
Începe să-mi maseze abdomenul cu acel aparat şi pe ecran apare din nou imaginea bebeluşului nostru.
— Dumnezeule!
— Ce e, Eva?! Spune odată ceva! Nu ne mai speria atât.
— Cred că Liv se va bucura nespus când va afla asta pentru că a intuit bine. Felicitări, scumpo! Veți avea un băiețel.
— Oh, Doamne! E-Eva, eşti sigură?
— Bineînțeles că sunt sigură, Sofi. Fac meseria aceasta de mai bine de un deceniu.
— Iartă-mă, eu... Sunt şocată, dar atât de fericită în acelaşi timp. Când o să audă Aiden cred că va leşina de fericire. De abia aştept să-i spun.
— Nici nu-ți imaginezi cât de mult mă bucur pentru voi doi, scumpa mea.
— Îți mulțumesc pentru tot, Eva. Eşti o comoară.
Două ore mai târziu ajung în sfârşit acasă după ce am stat de vorbă împreună cred că mai bine de o oră. Îi văd maşina lui Aiden parcată pe aleea din fața casei şi mă bucur că a ajuns înaintea mea pentru că nu va mai trebui să aştept până să-i spun. Nici nu apuc să pun mâna pe clanță pentru că îmi deschide el uşa.
— Iubito, în sfârşit ai ajuns. De ce a durat atât? îmi spune şi mă îmbrățișează strâns.
— Woah, asta da primire! Şi eu mă bucur să te văd iubitule, dar mă cam sufoci.
— Iartă-mă, scumpo! Haide, intră. Cum a fost? Ce a spus Eva? Sper că totul este în regulă.
— Doar lasă-mă puțin să respir şi îți povestesc. îi spun chicotind şi mă aşez pe canapea epuizată, văzându-l cum fierbe parcă în suc propriu.
Am insistat să merg singură la acest control ca să-i pot face o surpriză în cazul în care Eva va putea depista sexul bebeluşului nostru în sfârşit. Săptămâna trecută când am fost ultima oară, neastâmpăratul acesta mic nu ne-a lăsat sub nicio formă să vedem, dar s-a îndurat de noi într-un final.
— Înainte de toate, nu trebuie să-ți faci griji. Eva ne-a asigurat că totul este în regulă şi bebeluşul nostru creşte perfect normal. Şi... Am o surpriză pentru tine. Am aflat ce va fi...
— Oh, Doamne! Tu vorbeşti serios?! Ce vom avea?
— Este... Fir-ar! Am uitat să-ți dau cadoul de la Eva.
— Iubito, da-l încolo de cadou... Haide, spune-mi odată! Te implor, nu mă mai fierbe atât...
— O să-ți spun imediat, dar i-am promis. Durează doar o secundă. îi spun în timp ce scot din geantă micuța cutie de la Eva şi o întind spre el.
CITEȘTI
Renaşterea
RomanceVOLUMUL II - ("Dragoste la prima vedere") EA, o inimă rănită care cu greu se va reface. După atât de multă suferinţă în viaţa ei şi cea mai mare dezamăgire pe care a trăit-o vreodată, apare EL care o va face să renască şi să iubească din nou.