Capitolul 17

1K 44 12
                                    

 Vreau s-o cunosc pe fiica ta. o aud spunând şi efectiv, nu-mi vine să cred.

—  Iubito, tu vorbeşti serios? Chiar vrei s-o cunoşti?

— Bineînţeles că vreau. Aş vrea chiar să-mi povesteşti şi câteva lucruri despre ea. Ca de exemplu...cum o cheamă, câţi anişori are sau să o descri puţin. Îmi doresc foarte mult s-o cunosc şi aş vrea să se întâmple asta cât mai curând.

— Realizezi măcar cât de minunată eşti?

— Da, da. Sunt cea mai sublimă şi o mirobolantă, dar haide şi povesteşte-mi odată despre fetiţa ta! Sunt atât de curioasă să văd cum arată, dacă îţi seamănă, orice lucru cât de mărunt.

— Bine, o să-ţi povestesc. îi spun chicotind şi-i ciupesc nasul drăgălaş cu două degete.

— O cheamă Olivia şi anul acesta va împlini opt ani. Locuieşte împreună cu părinţii mei în Veneţia şi merg s-o văd cât de des pot. Şi da, eu zic că seamănă leit cu mine. Are atât de multă energie, încât te epuizează cu totul. Dacă vrei, putem să mergem într-un weekend s-o vedem şi să faceţi cunoştinţă.

— Ce drăguţ! Dar o s-o vedem numai două zile şi atât? De ce n-o aducem să locuiască aici? O să avem grijă de ea împreună. Nu vreau să mai fiţi despărţiţi. Până la urmă, este fiica ta şi este normal să stea cu tine.

— Chiar îţi doreşti asta?

— Da! De câte ori mai vrei să-ţi repet? Într-adevăr, responsabilităţile vor creşte considerabil şi nu va fi deloc uşor, dar sunt sigură că ne vom descurca împreună.

— Bine, aşa vom face. Însă, va dura ceva până o transferăm la o şcoală de aici şi multe altele. îi spun şi o văd dând afirmativ din cap, fericită.

Doamne, încă nu-mi vine să cred! Sofi vrea să-mi cunoască fiica şi cel mai important, îşi doreşte să locuiască cu noi. Ce mi-aş putea dori altceva? M-a făcut mai fericit ca niciodată şi de abia aştept ca cele două iubiri ale mele să se întâlnească în sfârşit. Mă simt extrem de uşurat că nu mai trebuie s-o ascund pe Liv şi sper din suflet că va avea o reacţie bună când o să i-o prezint pe Sofi.

*

Sofia P.O.V

Doamne, numai eu ştiu cât de mult am aşteptat acest weekend! Aiden mi-a promis că vom merge s-o vedem cât de curând pe Olivia şi am stabilit că azi este cel mai potrivit moment. Este sâmbătă dimineaţa şi vom porni la drum foarte devreme că să petrecem cât mai mult timp cu micuţa. Drumul până în Veneţia durează aproape o oră şi jumătate, aşa că, ar trebui să ajungem relativ repede. I-am cumpărat şi câteva cadouri Oliviei şi sper din tot sufletul să-i placă. 

— Iubito, eşti gata? îi aud vocea şi intră în cameră

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

— Iubito, eşti gata? îi aud vocea şi intră în cameră.

— Da, imediat. Mai trebuie să iau cadourile şi sunt gata.

RenaştereaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum