Körülbelül húsz perc múlva már a házunk előtt parkoltunk. Connor, Tristan és James már nem zenét hallgattak a telefonjaikon, hanem a legújabb videójátékokról beszéltek, míg Bradley és én csak csendben ültünk egymás mellett.
-Köszönöm, hogy haza hoztatok! -mosolyogtam rá Bradleyre, akivel még mindig össze volt kulcsolva a kezünk.
-Bármikor haza hozlak -mosolygott rám.
-Akkor én megyek -mondtam pár másodperc múlva, majd a táskámat a kezembe fogtam.
-Bekísérjelek ? -kérdezte Bradley.
-Igen, köszi! -mosolyogtam. Bradleyvel kiszálltunk az autóból, és becsuktuk az ajtókat, de még tisztán lehetett hallani, hogy Tristan utánunk kiáltja azt, hogy Narley.
Bradley elkísért a bejárati ajtóhoz, és ott megálltunk.
-Köszönöm ezt a napot, jó volt valakivel leülni és beszélgetni! -mondtam hálásan Bradnek.
-Ha valakivel beszélni szeretnél, én itt leszek -mosolygott rám.
-Köszönöm! -mondtam halkan halvány mosollyal az arcomon.
Csak álltunk egymással szemben a bejárati ajtó előtt. Bradley egy lépést tett felém, és én nem hátráltam.
-Beszélnünk kéne arról, hogy... Tudod, te és én -mondtam zavartan.
-Igen, tudom -mondta halkan- Figyelj, ha te nem szeretnél most együtt lenni senkivel, főleg velem nem -mosolyodott el-, akkor én nem erőltetem, ráadásul most fogsz érettségizni és tanu... -nem hagytam, hogy Brad befejezze, amit mondani akart, hirtelen megcsókoltam. Nem érdekelt, hogy Tristanék láttak az autóból vagy, hogy a bátyám és Penelope látott minket az ablakból.
-Nem kell erőltetned semmit! -mondtam halkan egy levegő vételre elhúzva a számat.
-Ennek örülök! -mondta mosolyogva, majd megcsókolt.
-Mostmár mennem kell, holnap korán kelek! -mondtam halkan mosolyogva.
-Nem baj, senkit nem zavar, ha egyszer késel pár percet -válaszolta Brad.
-A hét órási vonattal is majdnem mindig elkések, és amúgy meg neked is menned kell, várnak a fiúk! -biccentettem a fejemmel az autó felé.
-Hidd el, örülnek, hogy veled vagyok! Főleg Tristan.
-Nem érdekel, menned kell, és nekem is! –mosolyogtamtovábbra is.
-Csak egy kicsit maradj még! -mondta, majd megfogta hátulról a combjaimat és felemelt, majd úgy csókolt meg.
-Bradley, tegyél le! -mondtam nevetve.
-Ettől is tériszonyod van ? -kérdezte vigyorogva.
-Nem, de a bátyám bármikor kijöhet és megláthat!
-Miatta ne aggódj! -mondta, majd újból megcsókolt.
Húsz percnek tűnt, de szerintem kettő is alig volt, amíg Bradley-vel a verandán csókolóztunk. Végleg elbúcsúztunk egymástól, és megvártam, hogy elinduljanak haza, aztán bementem a lakásba, ahol az előszobában két táska és egy bőrönd sorakozott egymás mellett, a nappaliban pedig a bátyámnak és még valakinek a hangját hallottam.
-Megjöttem! -üvöltöttem, miután levettem a bakancsomat és elindultam a nappali felé.
-Szia, húgi -köszönt Eric.
-Nate... -mondtam ledöbbenve.
-Szia Narcissa, hallom a pasiddal voltál! Ki az a szerencsés fiú ? -kérdezte gúnyolódva.
-Dalia nem mondta ? Egyáltalán ő hol van ? -kérdeztem kissé durván Nate-től.
-A szobádban pakol, nyugodj le! -válaszolta Nate. Nem válaszoltam, csak feltrappoltam a lépcsőn, és besétáltam a szobámba, ahol egyből észrevettem a szőke hajú barátnőmet a szekrényben matatni.
-Dalia -szólaltam meg, mire az említett személy hirtelen hátra fordult és a nyakamba ugrott.
-Nagyon hiányoztál -mondta a fülembe, miközben egy könnycseppet éreztem a jobb vállamon.
-Hol voltál ? -kérdeztem szomorúan.
-Nate-tel haza mentünk, hogy megnézzük mi a helyzet a szüleimmel. Apám elment, de anya nem tudja hova és attól fél, hogy valami rosszat fog csinálni. Ezek után Nate apát kereste, én pedig otthon maradtam anyával -mesélte Dalia.
-De jól vagy, ugye ? -kérdeztem aggódva.
-Igen, és bocsánat, hogy nem válaszoltam az üzenetekre, és hogy nem hívtalak, de anya most eléggé maga alatt van, és én is aggódok.
-Nem érdekes, a lényeg, hogy most itt vagy -mondtam mosolyogva, majd szorosan magamhoz öleltem Daliat- Már mentek is haza ?
-Igen, anyának most szüksége van rám és a bátyámra, csak visszajöttem a cuccaimért.
-Rendben... De ígérd meg, hogy jössz iskolába! Mellesleg sok megbeszélni valónk lesz holnap a vonaton.
-Megígérem, hogy megyek iskolába. Viszont a délutánjaim nem lesznek mindig szabadok.
-Hogy-hogy ?
-Amíg iskolában leszek, Nate lesz anyával, viszont utána én leszek otthon vele, és Nate dolgozni megy.
-Nem járt eddig egyetemre ?
-Én is azt hittem, de amióta rajta kapták az osztálytársaival füves cigit szívni az egyetem udvarán, nem jár oda.
-Füves cigit szívott ?
-Igen.
-És nekem nem is hozott ? -kérdeztem felháborodva.
-Narcissa! -szólt rám Dalia- Ez nem vicces!
-Nyugi, nem gondoltam komolyan.
-Tudom, de kérlek ilyenekkel ne viccelj! Emlékszel mi történt tavaly amikor elmentünk abba a buliba és leittuk magunkat.
-Aztán valaki füves cigit adott nekünk.
-Igen, és szerencsére minket pont nem kaptak el a zsaruk, de közel volt.
-Oké, de valljuk be, nem volt olyan rossz.
-Az most mindegy. Ha bárki megtudja ezt rólunk, kicsapnak a gimnáziumból.
-Rajtunk kívül rengetegen szívnak füves cigit a gimnáziumban. És nem feltétlenül a mi korosztályunkra gondolok.
-Attól még a tanárok nem szívesen tanítanak betépett diákokat.
-Úgyse fognak rájönni! Csak mi ketten tudunk erről az egészről.
-És Kurt. Ő is ott volt, nem emlékszel Cissy ? Még örültél is, hogy velünk van.
-Nem, erre nem emlékszek, valószínűleg bevoltam állva.
-Na jó, inkább hagyjuk ezt a témát, és légyszi segíts pakolni!
-Az előszobában egy bőrönd, és két táska van már. Mennyi cuccot hoztál magaddal ?
-Megnyugtatlak, nem annyit, mint Addison Parker tavaly Bulgáriába -mondta nyugtatóan Dalia.
-Reméltem is, hogy nem négy bőrönddel, két válltáskával és egy hátizsákkal jöttél -válaszoltam mosolyogva.
-Elég beteg lenne -mondta nevetve.
Legalább húsz percig pakoltuk össze Dalia utolsó táskájába a ruháit, sminkeit, és az ékszereit. Nem azért volt húsz perc az egész, mert annyira sok cucca volt, csak mivel össze-vissza pakolt mindent a lakásban, sokáig tartott megtalálni mindent. Miután végeztünk, lementünk a fiúkhoz a nappaliba Daliaval, majd tíz percnyi beszélgetés után eljött a búcsú ideje.
-Hát akkor holnap találkozunk -mondta Dalia mosolyogva, majd megöleltük egymást.
-Vigyázzatok magatokra, és anyukátokra! -mondtam halkan Dalia fülébe.
-Úgy lesz -válaszolta halkan, majd elengedtük egymást. Elköszöntem Nate-től is, majd kimentek az ajtón és elindultak hazafelé.
ESTÁS LEYENDO
Lovestruck I. |BEFEJEZETT| Bradley Simpson FF. • HUN|
FanficMi van akkor, ha valaki olyanba szeretünk bele, akit nem is ismerünk igazán, az egész személyisége idegesítő számunkra, és a stílusunk is különböző? Narcissa Drake, a 17 éves tinédzser ugyan így járt a 22 éves Bradley Simpsonnal, hála a legjobb bará...