Mike POV:
Ik schrok me wakker toen dat mijn moeder de deur heel hard open deed."Mike,opstaan!""Ja,ja ik kom al!" Zei ik als een halve zombie. Ik stond op en nam een douche. Ik liet de heerlijke warme stralen over me heen gaan daarna droogde mij af en liep naar mijn inloopkast.
Ik pakte een zwarte broek met een geel t-shirt. Ik deed mijn haar in de gel. Ik stopte mijn iPhone in mijn broekzak en liep naar onder met mijn rugzak over mijn schouder. Ik had noet zoveel dus pakte een koffiekoek met een glas melk. Om 8 uur moet ik bij de grote boom staan wachten.
Ik pakte mijn fiets en reed naar school. Het verkeer was vandaag rustig dus kon ik op mijn gemak fietsen. Toen ik aan de boom stond te wachten was het nog maar vijf voor acht, goed op tijd. Na vijf minuten zag ik Liv fietsten maar ze wou doorrijden. "Wacht!" Ik kon net nog haar achterkant van haar fiets pakken.
Liv POV:
Rustig werd ik wakker. Ik stond op en liep naar de badkamer. Ik veegde wat in mijn gezicht en deed mijn make-up bij. Ik deed een lichte jeans broek met een fel roos topje aan. Ik akte mijn iPhone en liep naar onder. Zo te zien waren mijn mama en kleine zusje al weg.
Ik keek in de koelkast en pakte een potje pudding met een glas fruitsap. Nadat ik het potje helemaal uit had gelikt vertrok,ik naar school. "Wacht, Mike wou met me spreken! Ik fiets gewoon door, hij zal wel niks merken." Ik pakte mijn fiets en vertrok naar school.
In de verte zag ik Mike tegen de boom staan, hij zag me en ging recht staan. Ik wou net doorfietsten maar hij riep:"Wacht!" En pakte mijn fiets vanachter vast." Nee laat mijn fiets los." Riep ik. "Rustig maar, ik doe je niks." Zei hij. Wacht zei hij dat net, het was wel schattig hoe hij dat zei. HALLO Liv wakker worden ik haat hem!
"Ik moet je iets vertellen." Zei hij. Ik knikte. "Ik wil me verontschuldigen voor die klap die ik je had gegeven." Ik keek verbaasd en zei:"jij je verontschuldigen aan mij, je pest me elke dag!" "Ik meen het!"zei hij."In you're dreams maybe!" Zei ik en fietste naar de fietstenstallingang.
Luke POV:
Ik was al heel vroeg op school want ik en de jongens moesten nog boeken bij gaan halen. Ik stond op het schoolplein en na tien minuten zag ik Liv naar ons toe lopen. Ze zag er niet zo vrolijk uit. "Lach eens!" Zei Ashton. Liv gaf een brede glimlach aan ons en Ashton zei:"Dat is veel beter." Grinnikte hij.
"Wat is er?" Vroeg ik. Ze zuchte:"De egoïst verontschuldigde zich aan mij voor die klap en hij denk dat ik hel geloof yeahh right!""Je weet maar nooit." Zei ik. "Je komt ons toch wel straks ons nog helpen met het feest?" Vroeg Michael. "Natuurlijk, ik wil het feest voor geen goud missen." Zei ze vrolijk.
De bel ging en we liepen naar de les ondertussen kende ik de weg al een beetje maar het was altijd nog zoeken. "Allemaal zitten!" Riep de juf streng met haar krakende stem waar je rillingen van kreeg. In de kes kreeg ik een bericht van Liv. Ik keek er naar toen de juf met haar gezicht naar het bord was gericht.
"Heyy ik heb straks er zin in maar deze les is zoooo saai Liv xx!!" Stond er en ik stuurde terug: "ik ook en ik geef je gelijk xx." Toen ze iets terug kreeg, las ze het bericht en lachte naar me. Vandaag hadden we maar tot de middag les omdat alles nog moest klaargezet worden voor de voorstelling van de theaterklas.
Na die twee uur was school al uit. Ik ging met de jongens iets eten in de McDonald's. "Heyy Liv, ga je iets mee eten in de McDonald's?" Vroeg Calum. Ze lachte:"Okee, ik ga even mijn fiets pakken en dan kom ik. Het duurde wel lang voor dat ze haar fiets pakte. Meisjes zijn altijd zo traag.
Liv POV:
Tijdens de kes waren ik en Luke elkaar berichten aan het sturen en de juf merkte niks. Vandaag hadden we dan een halve dag school omdat ze nog alles moesten klaarzetten voor de voorstelling van de theaterklas. Na de les vroegen de jongens als ik iets lee ging eten bij de McDonald's. Ik zei okee en dat ik mijn fiets ging pakken.
Toen ik naar mijn fiets liep stond Mike erbij. "Mike, wat doe je bij mijn fiets?" Vroeg ik boos. Hij lachte:"Op jouw wachten is dat niet duidelijk!" Ik keek verbaasd:"Sorry maar ik heb geen tijd voor je stomme praatjes.""Wat heb jij? Ik wil het goed maken en je doet grof tegen me!"
Ik riep boos:"Goed maken?Het zal wel voor al die jaren dat je me gepest hebt met maar een kleine sorry nee ik dacht het niet!" En duwde hem aan de kant en pakte mijn fiets en reed naar de jongens en hoorde nog Mike zeggen:"Tot straks!" ohnee hij komt straks ook, gewoon negeren Liv het lukt wel!
Samen gingen we met zen allee naar de McDonald's. Na een uurtje zitten gingen we alles halen voor het feest.
Heyy ja het volgende gaat wat langer zijn omdat er ook een feest is.
JE LEEST
In love with a boy of 5SOS
Fiksi PenggemarHeyyyy de inleiding is het eerste hoofdstuk van het boek. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!!!