Ashton POV:
Nadat we iets waren eten in de McDonald's gingen we de spullen halen voor het feest. We namen een karretje en reden door de rekken, in de kar zaten Calum en Michael. Luke en Liv waren in een andere gang frisdrank aan het pakken en wij deden de snacks.
De twee jongens gooide vanalles in, ik lachte me kapot tot ik tegen iemand aanreed.BAM! Ik keek op en zag een meisje met korte donkere bruine haar. Ze keek geschokt toen ze mag zag, aan haar blik zag je dat ze een fan was van onze band. "Heyy, ik ben Ashton maar je kent me al vast." Ze knikte.
"Heyy, ik ben Angie." Zei ze en glimlachte. De jongens zeiden daarna:"hoi wij zijn Michael en Calum!" Ze grinnikte:"dat weet ik.""Ben je ook een fan?"vroeg ik. "Een fan niet maar een enorme fan."lachte ze. Ik grinnikte en dacht misschien kan ze straks ook komen naar het feest.
Voor ik het kwamen Luke en Liv en Liv:"Hey Angie!" Ze keek om. "Ohh hoi Liv.""zo te zien heb je Ashton en die twee gekke jongens in de kar ontmoet."grinnikte Liv. Ze lachte en knikte ja. "Kom je straks ook naar 'de poolparty' van ons? Vroeg ik."ik heb niks voor deze avond gepland, ja ik kom." Zei ze.
"Om 8 uur begint het feest." Zei ik. "Okee dan ben ik er maar ik moet gaan, tot straks." Zei ze nog en ze vertrok al let haar volle kar. Luke zei:"Ashton heeft een meisje ontmoet oeehh...oeehh!""Het is niet wat je denkt." Zei ik tegen de twee. Ze lachte en Liv zei:"het zal wel maar we moeten nu verder anders zijn we te laat."
Liv POV:
Ashton had een meisje ontmoet en vroeg als ze ook naar 'de poolparty' komt, zeker dat er tussen die twee iets komt. We hadden alles en gingen naar huis om alles klaar te zetten. Het was al 18 uur, juist nog genoeg tijd voor alles. Michael en Calum deden de snacks en het drinken, Luke en Ashton de muziekinstallatie en ik deed versieringen.
Ik hing overal vlaggetjes en ballonnen daarna blies ik het luchtbed en de grote krokodil en nog aantal dieren op voor in het zwembad. Ik snapte waarom Michael en Calum de snacks deden ze waren meer aan het eten. Ik liep er naar heen en riep:"Jongens, het eten moet in de kommen niet in jullie mond dat is pas voor straks!"
Ze stopte met eten en deden de snacks in de kommen. Het was al zeven uur dus ging ik maar naar huis om mijn zwemspullen te halen. Ik riep naar Ashton en Luke:"Ik ga even naar huis om mijn zwemspullen te halen, ik ben over een halfuurtje terug!" Ze staken hun duim omhoog op te zeggen dat het goed was.
Voor dat ik wou vertrekken kreeg ik een berichtje van alweer Mike:"heyy ik heb zij in straks xx Mike" Hij denkt dat we vrienden zijn maar het is niet zo, ik ga hem straks negeren. Ik stapte op mijn fiets en reed naar huis. Ik gaf mijn zusje een knuffel en liep naar boven.
Ik pakte uit mijn kast mijn paarse bikini en een shortje met een geel vleermuis blouse. Ik was gek op van die blousjes. Daarna deed ik mijn haar in een staart en pakte nog een schoudertas vooral mijn spullen. Ik stopte er een handdoek, borstel, nog wat make-up en mijn iPhone erin. Ik zei nog tegen mijn moeder dat ik vertrok en reed terug naar de jongens.
Luke POV:
We hadden alles klaar alleen zaten we in de war met alle kabels. "Dit feest wordt echt te gek!" Zei Ashton. "Zeker weten, alles wordt geweldig!" Zei ik terug. Hij grinnikte:"Dat kan ik begrijpen bij jou.""uhh wat bedoel je?" Vroeg ik."Niks, laat maar." Op dat moment kwam Liv naar binnen en liep naar ons toe.
Heyy, ben er weer." Riep ze. "Hey!" riepen we terug. "Waar mag ik mijn spullen leggen?" Vroeg ze. Leg maar in de badkamer." Zei Calum. Nu was alles klaar maar de muziekinstallatie kregen we niet aangesloten. We hadden dit al honderd keer gedaan en nu lukte niet.
Liv kwam naar buiten, ze had een paarse bikini aan. Wat was ze mooi. "Luke, Lukeee!" Riep Ashton. "Uhh jaa wat is er?""Kom en zit niet te dagdromen!" Zei hij. "Jaja, ik kom al." Zei ik met tegenzin. "Moet ik jullie helpen?" Vroeg Liv aan ons. Ashton zei:"weet jij dan iets van muziekinstallatie?"
JE LEEST
In love with a boy of 5SOS
FanfictionHeyyyy de inleiding is het eerste hoofdstuk van het boek. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!!!