"Arasssss !" diye bağırarak odasına geçtim.Kaan olayının üstünden bir hafta geçmiş ve unutmaya çalışıyordum.Bu süreçte yanımda gizli numara vardı.
"He söyle." dedi."Iyk öküzmüsün ya." dedim."Evet." dedi."Salak." dedim.
"Laf dalaşına girmek istemiyorum ikiz.Hadi söyle ne diceksen." dedi."Kanka şimdi biz Yunus,Azra ve El-" diyemeden "Bende geliyorum." dedi gözleri parlayarak.
Gözlerimi devirip."Malmısın oğlum cümlem bitmedi nereye geliyosun ?" dedim."Elisya var kızım gelcem tabi." dedi ve sonra dediğini fark edip gözlerini kaçırdı.
Has...
Yoksa ?
"Oha !" diye bağırdım."Sakin ol yok öyle birşey." dedi."Tabi tabi ! Yaaa hemen Elisyaya haber vermeliyim." dedim."Sakın lan !" dedi hızla.
Elisya da bizimkinden hoşlanıyor ama işte mal beni tehdit etti en salak fotomu her yere yayar falan şimdi.
"Öf tmm be.Bari gidip babamdan para koparıyım.Sende hazırlan." diyip odamdan çıktım.
"Hanimiş benim en sevdiğim babam !" diyerek içeri girdim."En sevdiğim babam ? Su sen beni aldatıyomusun kadın !" dedi babam.
"He aynen Egemen ! Çocuklarda senden değil zaten." diyerek cevap verdi annemde gülerek.Seviyorum bu kadını.Aynı ben.
Bana çekmiş yani.
O benim annem olabilir ama bana çekmiş susun !
"Eee ne isticektin sen Öykürella ?" dedi babam.Ona öldürücü bakışlarımı attım."Öykürella ne ya ?" dedim sinirle.
"Nurelladan kalmış aklımda.Harbi lan o stilim miydi benim kıyafetim miydi neydi o moda şeyinin adı."
"İşte benim stilim.Ama konumuz bu değil baba.Biz Elisyalarla buluşcaz.Diyorum ki many many."
"İngilizce bilmiyorum kusura bakma kızım."
"O zaman ingilizce olduğunu nerden anladın ?" diyen anneme güldüm.Kadın haklı bayanlar.Ve beyler.
"Of tamam söyle ne kadar istiyorsun." dedi."Fark etmez.Bir ellilik yetebilir." dedim."Al 100 tl Arasla bölüşün." dedi.
"He he tabi tabi baba.Merak etme." dedim.Arasta hazırlanınca dışarı çıktık.Kafeye vardığımızda yanlarında tanımadığımız bir çocuk vardı.
Elisyanın yurt dışındaki kuzeni.
"Selam millet !" diyerek hepsiyle selamlaştık.Arasa baktığımda sinirle adını bilmediğim çocuğa bakıyordu.Çünkü çocuk kolunu Elisyanın omzuna atmıştı.
"Öhöm.Bu kim Elisya ? Tanıştırcakmısın." dedim.Portakal suyumdan yudum alırken çocuğun "Sevgilim." demesiyle ağzımdan püskürttüm.
"Yani-" Elisya gülerek konuşmaya başlayınca Aras hemen kalktı."Benim bir işim var hadi eyw." diyip gitti.Elisya bozulmuştu biraz.
"Ne sevgilisi ?" dedi Azrada benim kadar şaşkınken."Ya biz böyle hep yokluktan birbirimize öyle hitap ediyoruz.Yurtdışındaki kuzenim bu işte." dedi Elisya.
Has...
Herşey yanlış anlaşıldı.
"Aras niye gitti ki simdi ?" dedi Yunus."Iı aslında benim de bir işim var gitmem lazim." diyip taksiye atladım.
Eve vardığımda Aras odasında telefonuna bakıp salak salak gülüyordu."Pişt !" dedim.Aniden kafasını bana çevirdi.
"Niye geldin ?" dedi."Hiç ortamı beğenmedim.Vıcık vıcık sevgili tipi naparsın." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Öykü'm •texting•
KurzgeschichtenQ kitabının ikinci serisidir. Başlangıç Tarihi ----> 20.03.2018