~11~

27 5 0
                                    

Kaan : Öykü'm.

Öykü : Ne var yine ?

Kaan : Bir dışarı gelebilir misin ?

Öykü : Gelemem.Saatin kaç olduğundan haberin varmı ! Ayrıca senin burada ne işin var.

Kaan : Lütfen hızlı ol ve gel.Gelirken pansuman için gerekli malzemelerde getir.Sadece dediğimi yap.

Öykü : Merak etmesem gelmezdim.Bekle.

~

Hızla pansuman için gerekli malzemeleri aldım ve aşağı indim.

Gördüğüm manzara ile şoka girdim.

Bunu kim yapmıştı ?

Ellerine sağlık,güzel benzetmiş.

"Noldu çok mu kötü ?" dedi."Ne kötüsü canım.Buna kötü denmez.Kötüye ayıp olur.Bu kötünün kötüsü." dedim.

Asla abartmıyorum.

Sırıttı.Iyk mal.

Yüzünü temizlemeye başladım."Kim yaptı bunu sana ?" dedim."Sizinkiler." dedi.

"Bizimkiler ?"

"Aras,Yunus ve gizli numaran." dedi.

"Nasıl ya ? Niye böyle bi şey yapsınlar ki ? Gizli numaram ne alaka.Bak yine aynı şeyi yapıyosun.Düzgün anlatsana şunu !" dedim.

"Ben normal sahile yürüyodum.Aras ve Yunus geldi önce bi kaç şey gevelediler.Sonra da yüzü maskeli biri geldi.Dövmeye başladılar."

"Kesin sen bişey yaptın dimi.Durduk yere yapmaz onlar."

"Hayır.Normal yürüyodum." dedi.

Aras bugün evde değilde Yunuslar da kalıcaktı.Buda şüphelenmeme sebep olmuyor değildi.

"Bi sebebi olmalı Kaan."

"Tamam.Bana seninle bir daha konuşmamam gerektiğini,yanında olmamam gerektiğini söylediler."

"Hayır...Bunun için seni dövmüş olamazlar."

İnanmak istemiyordum..

"Sana kalmış inanıp inanmamak.Yüzüm ortada.3'e 1 dalmasalar hallederdimde." dedi.

"He Kaan.Sen burda kendini avutadur.Ben de gidiyim." diyerek bişey demesine izin vermeden eve girdim.

Öykü : Siz naptınız ?

Gizli Numara : Siz derken ? Naptınız derken ?

Öykü : Anlamamazlıktan gelme.Sen Aras ve Yunus.

Gizli Numara : Valla şuan pes atıyoruz başka bi şey yapmadık zjsjksnzkxjs.

Öykü : Durum ciddi.Bide birlikte olduğunuzu kabul ediyosun.Kaana nasıl saçma bir nedenden dolayı vurursunuz ?

Gizli Numara : Ne Kaan'ı ne vurması saçmalıyosun Öykü.

Öykü : Arıyorum Aras'ı açın.

Arası aradığım da direk açtı.

"Ne saçmalıyosun kızım sen ?"

"Benimle doğru konuş Aras.Kızım falan deme.Hala ne saçmalıyorsun diyipte durma.Biliyorum Kaan buraya geldi-"

"Ne demek buraya geldi lan !" diye gürledi.

"Sakin ol bi ! Lafımı kesme.Kaan buraya geldi ve yüzü igrençti.Bana sizin onu dövdüğünüzü söyledi.Bu doğru mu ?" dedim uzun süre cevap verilmedi.

"Geldiğimizden beri evdeyiz.Onu dövme ihtimalimiz sıfır."

"Ya azcık dürüst olun be.Kaan nerden bilsin benim gizli numaram olduğunu az beyin ! Yaptığınızı kabul etmiyorsunuz.Ama ben size inanmıyorum.Tamam mı !"

"Ne yani şimdi sen bize değilde o pi- yani Kaan şerefsizine mi inanıyorsun ?" dedi sinirle Yunus.

"Evet." dedim ve telefonu kapadım.

Gizli Numara : Tamam Öykü.İnan sen ona.Gerçekler ortaya çıkıcak er ya da geç.Sonra gelip özür dilersin.Beni geçtim.Hani daha tanımıyorsun,güvenmiyorsundur.

Gizli Numara : Peki ya ikizin ve Yunus ? Onlaradamı güvenmiyorsun ?

Gizli Numara : Onu geçtim o çocuk seni aldattı lan ! Nasıl ona inanırsın.Beni kırdın, ama benden çok ikizini ve Yunusu kırdın ya helal olsun sana.

Gizli Numara : Şimdi vicdanınla seni tek başına bırakıyorum.İnsanları kıran kız.

Gizli Numara : Beni yıllardır kırmaktan başka bi şey yapmadın şimdide ikizini ve dostunu kırıyorsun ya tekrar ve tekrar helal olsun sana.

Gizli Numara : Şimdi Kaan'ın yanına gidebilirsin.Her ne halt ettiyse kendini sana inandırmış.

Gizli Numara : Umarım mutlu olursun.Çünkü sen onu hala unutamadın ve onu seviyorsun.Beni asla seçmedin.Sadece kendini buna inandırdın.Şu varki aradan çekiliyorum.Bunu göze alıpta sen onu severken sana yazmaya devam edemem.

Gizli Numara : Yine kırdın ve parçalara ayırdın tebrikler.

Gizli Numara : Sadece senden istediğim o şerefsize inanmaman ikizinden ve Yunustan özür dileyip kendini affettirmen.

Gizli Numara : Yoksa yanında kimse kalmıcak.Elveda.

Öykü : Bitti mi ?

Gizli Numara : Bitti.

Öykü : Tamam o zaman.Elveda.
(Görüldü.)

Öykü : Ama şunu unutma.Ben seni gerçekten isteyerek seçtim ve Kaanı sevmiyorum.
(Gönderilemedi.)

Öykü : Engel peki.
(Gönderilemedi.)

~~~~~~~~~~•~~~~~~~~~~~~

Çok saçmaladım aq kxjdkskxkdjkd

Bu Benim Öykü'm •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin