~31~

26 3 0
                                    

Öykü : Sad :((

Mert : Noldu ?

Öykü : Arasla Elisya sevgili oldu.

Mert : Ne güzel işte.Sende bunu istemiyomuydun ?

Öykü : İstiyordum ama ne bilim ya..

Öykü : Tek sap benim :(

Mert : Ben varım gamzeli :))

Öykü : Aman tadımız kaçmasın Mert Rıza Bey.

Mert : ...

Öykü : Neyse gidip şu mallarla ilgilenim,yazışırız.

Mert : Görüşürüz demek isterdim..

Mert : Yazışırız.

Şuan kafede oturmuş salak salak cilveleşmelerini izliyordum.

Evet,evet.

Aras ile Elisya.

Azra ve Yunusun işi varmış o yüzden yanımıza gelmediler.

Ayas ise-

"Selam gençler." diyerek yanımıza geldi.

"Selam." dedik ve yanımıza oturdu.Aras ve Elisya kendi aralarında cilveleşirken elimi masaya vurdum.

Böyle yapınca tüm gözler bana döndü.Kesin ünlü olacam.

"Olum kendinize gelin ! Sizi ben yaptım,ben ! Mal mal cilveleşmeyin.Aranıza mesafe koyun keserim." diyerek Elisya ile Arasa baktım.

"Ya Ayaz.Sen bi Öykü ile gitsene.Gezin eğlenin." dedi Elisya.Hah !

"Olmaz." dedi Aras.Ona neden mal ? bakışları attım."Olur olur.Hadi gidin siz." diyen Elisyaya gözümü kısarak baktım.

Aklı sıra Aras ile yanlız kalıcaklardı.Onları sıkmak istemediğim için -tabii ki bunu ayazla vakit geçirmek için yapmıyorum saçmalamayın.- Ayazla dışarı çıktık.

"Ee napıyoruz ?" dedim."Lunapark sever misin ?" dediğinde gözlerim parladı.

"Sevmek ne demek !" dedim.Gülümsedi,gülümsedim.

Lunaparka geldiğimizde ilk olarak hızlı trene binmiştik,daha sonra ise dönme dolaba.Ve diğer aletlerede.

"Gel." diyip elimden tuttu Ayaz.Benim elimi tuttu.

Hsktr.

Ne demek elimi tuttu ?

Elimi bırakana kadar nefessiz kaldığımı fark etmemiştim.

Etrafa baktığımda resim çeken yere geldiğimizi anladım.(Adı ne acaba xjxjksjzks)

Ayazla bir sürü poz vermiştik.Bir kağıtta 4 resim vardı.

Alet bir tane fotoğraf verdiği için birimiz için tekrar çekildik.

"Hangisini istersin ?" dediğinde fotoğraflara baktım.Hepsi çok güzeldi ama bir tanesi daha çok dikkatimi çekti.

Birbirimize bakıp gülüyorduk.

Çok çok güzeldi.

"Kesinlikle bu !" dediğimde gülümseyip fotoğrafı uzattı.Çantama koyduğumda o yerden çıkmıştık.

Günün sonuna gelmiştik.

"Herşey için çok teşekkür ederim Ayaz." dedim.Tabii ki yüzüne bakmadım.

"Ne demek her zaman." dedi.Yürümeye başladığımızda bir soru yöneltti.

"Sahilde yürüyelim mi ?" dediğinde başımı salladım ve sahile doğru yürümeye başladık.

Yorulduğumuzda ise banklardan birine oturduk.Tabii ki pamuk şeker aldırdım.

O sırada yanımıza bir kadın geldi.

"Abe güzel abim alsana güzel çiçekler ablamıza." diyen kadına anlamaz bakışlar atıyordum.

Neden bu aralar malım ben ya ?

"Yok teşekkür ederiz." dedim sonunda."Abim bilirim ben kadınları.İstemem der ama ister.Sen al güzel ablamıza bir tane." dedi trakya şivesi ile.

"İstemiyorum ablacım istemiyorum." dedim."Tamam ablacım kızma.Gel bir falına bakayım.Paracıkta istemem.Halinizden anlarım.Öğrencisiniz kesin.Kıyağımı unutma sakın." dedi ve elimi tuttu.

Ben anlamaz bakışlar atarken kafamı Ayaza çevirdim.Oda aynı şekilde bakıyordu.

"Abe seni seven bir çocuk var.Bu çocuk sana açılamıyo.Sen de sevecen ama bu çocuğu ileride.Abe ben size söyliyeyim siz ikiniz kesin evlenirsiniz." dedi.Başta anonimden bahsediyor diyecekken konuyu Ayaza çevirdi.

"Ablacım arkadaşız biz." dedim."Tabi tabi.Bilirim o arkadaşlıkları." dedi."Ablacım sen bırak o aşkı meşki de derslerden bahset.Ne oluyorum ilerde hadi hadi." dedim.

Ayaz ise gülüyordu.

"Beyaz önlük giymişsin burada.Doktor olmak istersin sen.Olucaksın.Hadi benden bu kadar.Allah mutluluk versin beya." diyerek gitti.

"Ya havle ya.." diye geçirdim içimden."Cidden doktor mu olmak istiyosun ?" dedi Ayaz.Başımı evet anlamında salladım."Peki ya sen ?" dedim.

"Bende." dedi."Yani en başından beri aklımda doktorluk vardı." dedi.Ona gülümsedim.

Sanırım bugün en güzel günümdü.

~~~~~~~~~~~•~~~~~~~~~~

Merhabalar !

Bu Benim Öykü'm •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin