Gözlerimi açtığımda karanlık bir odada sandalyeye kollarım ve bacaklarım bağlanmış şekilde oturuyordum.Ağzımda ise bant vardı.
Bağırsamda banttan dolayı sesim boğuk çıkıyordu.
Aniden ışığın açılması ile gözlerim kamaştı."Vayy bizim ki uyanmış." dedi bir erkek sesi.
Kendime gelince sesin sahibine baktım.
Kaan ?
Ağzımdaki bantı çıkardı ve boş gözlerle bana baktı.
"Sen napıyorsun ?" dedim sinirle."Hiçbir kız benimle kendi isteğiyle ayrılamaz cici kız.Bunu o kafana sok.Gizli beyine yazık olucak.Konuşmalarınızı okudum da çok etkilendim doğrusu." dedi ve güldü.
Korku dolu gözlerle ona bakarken aniden yanımda bitti."Üzülücek gizli beyciğin.Tüh yazık olucak.Hazır herkesle küsken dedim bu kızı kaçırıyım.Hem baksana sen kendi ellerinle geldin bana." dedi.
"Salakmısın ! Beni sen kaçırdın gerizekalı." dedim sinirle."Cık,cık,cık.Ama Öykücüm yakışıyomu hiç ?" dedi.
"Bak bırak beni.Bizim ilişkimiz bitti.Zorla güzellik olmaz.Git Alevi sev ne biliyim Buseyi sev.Yeterki bırak beni."
"Hayır.Seni sevicem.Simdi gizline sürpriz yapmak istiyorum." dedi ve kamera koydu.Video bizi çekmeye başlamıştı.
"Gizliyi seviyormusun ?"
"Evet." dememle sert bir şekilde tokat attı.Bana hayatımda kimse vurmamıştı.Ne babam,ne annem,ne de ikizim.
Acıyla inledim."Ne demek evet lan !" diye bağırdı ve yüzümü sertçe tutup ona bakmamı sağladı."Tekrar soruyorum seviyor musun ?" dedi.
"Evet." dedim korkusuzca.Bu sefer daha sert vurdu ve sandalye ile yere düştüm.
"Bak beni dellendirme.Öldürürüm seni !" dedi."Seviyorum ama o anlamda değil." dedim güçlükle.
Kaşımdaki yaram daha iyleşmemişti.Ve sanırım yere düşmemle kanamaya başlamıştı.Dudağım ise patlamıştı.
"Güzel." diyip sandalyeyi düzeltti.Sırıtamaya başladı."Beni seviyosun dimi inkar etme."
"Bir zamanlar sorsan evet derdim.Ama şimdi bu sorunun cevabı hayır." dedim.
"Eminim öyledir.Benim için ikizinle kavga ettin lan sen.Nasıl sevmiyosun." dedi."Her kavga ettiğimde birini severek etseydim bu iş yürümezdi." dedim sakinlikle.
Videoyu kapattı ve telefonumdan -whatsapptan- gizli numaraya tıkladı.Ellerimi çözdü.Ve konuşmaya başladı.
"Eğer ona birşey dersen ölürsün Öykü.Eğer açarsa beni sevdiğini ve artık birlikte yaşadığımızı hatta şehir değiştirdiğimizi söyle.Yüzünü sorarsa düştüğünü söyle." dedi ve görüntülü aramaya başladı.
Telefon açılınca ekranda gördüğüm yüzlerle gözlerim doldu.Aras,Azra,Yunus ve Elisya vardı.
"Öykü ! Nerdesin kızım sen ?" dedi Elisya sinirle."B-ben K-kaanla birlikteyim." dedim.Kaan memnun olmuşca gülüyordu.
"Ne demek Kaanlayım lan." dedi Aras sinirle."B-biz şehir değiştirdik.A-artık birlikte yaşıycaz." dedim ağlamamaya özen göstererek.
"Öykü iyi değilsin kuzum.Siktirme şimdi Kaanını yüzüne noldu kan içinde !" dedi Azra."D-düştüm.Aras hatırlarmısın küçükken hep burada düşerdim." dedim anlıycağını umarak.İnşallah anlardı.
"Çok konuştunuz yeter." dedi Kaan ve yanıma geldi."Oo kimleri görüyorum.Aaa ama aranızda biri eksik gizli beyciğiniz nerde.Olmadı bak bu." dedi sırıtarak.Ben kenara çekilmiş ağlıyordum.
"Öykü yok dimi orda." dedi bir ses."Bana bak ! Seni öldürürüm Kaan.Bırak kızı.Zorla tutuyosun dimi piç !" dedi tanımadığım ses.
"Gayette kendi isteğiyle duruyo Mertcim.İstersen yüzünü gösterelim.Tanışırsınız ha.Ay pardon ismini söyledim.Bak birde şey vardı dimi.Siz daha hiç yüz yüze gelemediniz yazık.Tabi bende böyle bir tipe sahip olsam cikmazdim karşısına.Ha birde korkaklık var tabi.Neyse Öykü seçimini yaptı haydi görüşürüz." dedi ve kapadı telefonu.
"Napmaya çalışıyorsun." dedim zorla.
"İntikam güzelim,intikam."
~~~~~~~~~~•~~~~~~~
Sea nabünüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Öykü'm •texting•
NouvellesQ kitabının ikinci serisidir. Başlangıç Tarihi ----> 20.03.2018