"Duru ablam ben buradayım merak etme.Bizimkilerde gelir birazdan.Birşey olursa ararız sizi." dedim.
"Tamam kuzum.Bana ulaşmazsan Demire yazarsın." dedi.Aklıma gelen şeyi söylicek-
"Sakın ! O iğrenç espriyi yapma Öykürella !" dedi Demir abi."Üf tamam ya." dedim.Vedalaştıktan sonra bizimkilerde geldi.
Benimde hayalim doktor olmaktı,inşallah...
"Eee kimse gelmiyor." diye isyan etti Azra."E gelirler sabret." dedi Elisyada.
O günden sonra Arasla pek muhabbet etmemeye özen gösterdi Elisya.Aras ne zaman Elisya ile konuşmak istesede Elisya ilgilenmiyordu.Kıskanmıştı.
"Aha biri geldi !" dedi Azra.Ayağa kalkıp ilgilendim."Hoşgeldiniz.Nasıl yardımcı olabilirim ?" dedim.
Köpeği gösterdi ve "Gece hiç mama yemiyor." dedi.
"Tövbe Yarabbi teyzecim köpek gece gece niye mama yesin ?" dedim.
"Yavrum gece gece mama yemiyo zaten.Köpeğin adı Gece." demesiyle bizimkiler kendini zor tutuyordu.
Elisya,Duru abladan ilaçları bildiği için kadına birşeyler verdi ve kadin para odeyip gitti.
"Ne gülmesenize ! Ben nerden biliyim köpeğin adini.Müneccim miyim ben ?Teyze de maşallah yani gelmiş bu yaşa köpek besliyor.Te Allahım bu-" demeden arkamı dönmemi işaret ettiler.
Şuan o dizilerdeki gibi arkamda teyzenin çıkmasını bekliyordunuz dimiğ ?
Ama maalesef o değildi.ALLAH BU METEORA BENZEYEN PONÇİK SURATLI,ORANGUTANA BENZEYEN AMA ASLINDA YAHUŞUKLU BEYEFENDİ KİM ?
"Hoşgeldiniz nasıl yardımcı olabilirim ?" dedim sakin bir sesle."Bilmem ?" dedi sırıtarak.
'Salakmısın,gerizekalı mal ?' demek istesemde "O zaman yanlış geldiniz.Burda bilmem diyinlere yardim yok." dedim.
Çocuk sırıtınca ağzına vurma isteğim arttı."Ha ben sizi anladım.Siz şimdi sırıtma hastalığına yakalanmışsınız.Türünüz ne acaba öküzlerden mi geliyor,maymunlardanmı ? Ona göre ilaç verelim." dedim sinirle.
Çocuk konuşmadan gitti.Ay havanı yesinler."Noldu lan az önce." dedim ensemi kaşıyarak.
"Onu bunu bırakında pizzayı söyleyeli iki saat oldu abi." dedi Yunus.
O sırada yine o çocuk geldi.Ellerinde pizza kutuları vardı."Bak şimdi niye geldiğini biliyorum." dedi.
Bugün benim rezil olma günüm falan mıydı ya ?
Mert : O çocuğu sevemedim gitsin hemen.Para mı veriyonuz verin gitsin.Her an dövebilirim.
~~~~~~~~~~•~~~~~~~~~~~
BİR GÜN KAPIMI ÇALACAK BİLİYORUM ELİNDE İKİ PİZZAYLA.
Ne kadar çok bölüm attım ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Öykü'm •texting•
Krótkie OpowiadaniaQ kitabının ikinci serisidir. Başlangıç Tarihi ----> 20.03.2018