~15~

29 5 2
                                    

Aras'tan devam...

Kan vermiştim.Onun için elimden geleni yapacaktım.

Tam 4 saattir bekliyorduk burada.

Sonunda doktor çıktığında hızla yanına gidip "Yaşıyor,değil mi ?" dedim.

"Bunu söylemek çok zor gerçekten.Elimizden geleni yaptık.Fakat hastanın kalbi durdu.Derin kesik olduğu için fazla kan kaybetmiş.Üzgünüm,başınız sağolsun.Hastayı kaybettik." dedi.

Ölemezdi o,ölmemeliydi...

Öykü'den...

Gidiyordum ucu olmayan bir yolda.

Sanki biri dürtüyordu beni.

Evet cidden dürtüyordu.

Hızla arkama dönmemle çığlık atmak bir oldu.

Hey ! Bir dakika,bu bir rüyamıydı yani...

"Tövbe Allah'ım çok tövbe." diyen Azra ve Elisyaya kısa bir bakış attım.

Kan,ter içinde kalmıştım.Kan demişken...

Oh be ! Kollarımda bişey yok hala odamdayım.Tamam yaşıyorum.

"İyimisin ?" dedi Elisya.Cevap vermeden aynadan kendime baktım.İyi değildim.

Gözlerimin altı mor ve içi kırmızılaşmıştı.Ağlamıştım büyük ihtimalle.

O kadar gerçekçi bir rüyaydıki.Gerçi buna rüya denmez,kabustu bu !

"Bir duş al istersen ?" dedi bu sefer Azra.Konuşmak istemiyordum onlarla.

Bu iki gün yeterince canımı yakmışlardı.Rüyamda yazdığım mektuptaki gibi.Konuşmaya gittim,takmadılar.Salonda kahkaha atarken yanlarına gittim,sustular.En son kafeye gittiler.Beni çağırmadılar.Ama ben yüzsüz gibi gittim.Yokmuşum gibi davrandılar.

Dayanamadan eve gelmiştim zaten.Neyse.

"Konuşucakmısın artık ?" dedi bıkkınlıkla Elisya."Noldu ? İki gündür konuşmaya çalışıyorum beni takmıyosunuz.Şimdi sizi takmadım diye zorunuzamı gitti ?" dedim sinirle.

"Senle konuşmaya gelende kabahat ! Hem suçlu,hem güçlü ! Yürü Elisya." dedi Azra ve odadan çıktılar.Hızla duşa girdim ve çıktım.Üzerimi giyip aşağı indim.Aşağıda tüm kadro toplanmış oturuyorlardı.

Görünmeden yukarı çıkmaya çalıştım.Evet çalıştım.Çünkü şuan babam kolumdan tutmuş içeriye sürüklüyordu.

Aman tanrım yüzüm ve gözlerim ? Hala kızarıktı büyük ihtimalle.Tab2 duşta ağlamadım saçmalamayın.

Saç malanmaz,taranır.

Evet bu durumda bile espri yapabilen bir iç sesim var.

Tekli koltuklardan birine oturttu beni babam ve "Konuşup,anlaşın uzun sürdü bu küslük.Sende rüyandan bahsetmek istersen benim yanıma sonra gelebilirsin Öykü.Aras,gizli falan filan birşeyler sayıkladın." diyerek gitti.

Aman be inş rüyamı sormazlar.

"Oldu o zaman görüşmemek üzere." diyerek ayaklandım."Otur şuraya." dedi Aras.Sinirle ona döndüm."Allah allah.2 gündür fark edilmeyen ben şimdi ayağa kalkıncamı fark edildim ? Ayrıca sen bana emir veremezsin." dedim.

"Ama veriyorum.Otur dedim." itiraz edicekken uzun zamandır bişey yemediğim için başım döndü ve oturmak zorunda kaldım.

"Ne rüyası gördün ?" dedi.Alayla güldüm "Boşversene,umursuyomuş gibi yapmaktan vazgeçin." dedim.

"Sana ne gördün dedim ?" dedi.İyice sinirlenmeye başlamıştım."Anlatmak istemiyorum." dedim.

"Öykü,bak yanına geldiğimizdede kötüydün.Anlatsan,rahatlarsın." dedi Elisya.Göz ucuyla ona baktım.

"Hadi." dedi.Anlatmaya başladım.Her ayrıntısı beynimdeymiş gibiydi.Çok garip.

"Daha sonra gizliden mesaj geldi.Sonrada siz uyandırdınız işte." dedim.

"Oha çok saçma ! Bir küstük diye kendini kolunu jiletlemek." dedi Yunus."Fark ettiysen rüya bu ! Gerçek değil." dedim.

"Herneyse cidden bu sefer görüşmemek üzere." diyerek ayaklandım.Mutafağa gittiğimde yanıma Aras geldi.

Ama ben açım,bir gider misin ?

"Ne vardı ?" dedim."Bu olaydan bu kadar etkilenmiş olmalısın ki bu rüyayı görmüşsün.Ama anlattığın rüyada yanlış gördüğün bir yer var.Ben yaptıklarımdan ya da söylediklerimden pişman değilim.Senin bize güvenmemen suç.Ve pişman olması gereken sensin." dedi."Bitti mi ?" dedim.

"Bitmedi.Bu rahatlığına anlam veremiyorum.Ne yapmaya çalışıyosun bilmiyorum.Ve buradan bakınca pekte pişman değilsin zaten." dedi.Eğer daha fazla konuşursa patlıycağım için bişey demedim.

Zaten sonra gitti.Arkama döndüm ve göz yaşlarımı serbest bıraktım.Suya uzanırken başımın dönmesiyle yerimde durdum.Geçtikten sonra bardak aldım ve su koydum.İçtikten sonra bardağı tezgaha koyucakken daha kötü sarsıldım ve bardağın elimden düşmesine izin verdim.

Daha fazla bedenimi taşıyamadan kendimide yere bıraktım.Sonrası karanlık...

~~~~~~~~~~~~•~~~~~~~~~~

Öldürmicektim tab2.

Acaba barıştırsam mı ?

Konu bulamıyorum ki mq.

Bu Benim Öykü'm •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin