Elisya'nın Ağzından.
"Yok kanka yapamam ben,rol falan bana ters bunlar." diyerek Öyküyü geçiştirmeye çalıştım.
"Ya mal ! Yap dedim.Sen Arası istiyonmu,istemiyon mu ?" dedi.
"İstiyorum ama.." lafımı hemen kesti ve konuşmaya başladı."Tamam o zaman.Bitti." dedi ve kendi kendine sırıtmaya başladı.
"Ama bir sorun var.Benden hoşlanan bir çocuk yok ortalıkta ?" dedim.
"Aynen.Bende onu düşünüyorum.Acaba Ayaz olur mu ?" dediğinde gözlerimi sonuna kadar açtım.
"Olmaz.Asla olmaz.Kattiyen olmaz." dedim.Olmazdı çünkü...
Neyse boşverin.
"Tamam be.Zaten olmazdı.Şimdi kankiler ya bunlar." dedi.Rahatlamıştım.
"Gökhan desem.Oda olmaz.Eski sevgilin.Ama şey olabilir.. Ha evet ! Murat olur.Yardım eder." dedi.Çocuğu tanımıyordum ama.
Hadi hayırlısı.
Öykü çocukla konuşmaya gitmişti.
Ben de sıkıldığım için kantine gittim.Çok fazla sıra olduğu için girmeye üşendim ve kahve makinesinden kendime kahve alıp boş masaya oturdum.
Dün olanlar aklıma gelince sinirlenmiştim.Bana resmen abilik(!) taslamıştı.Üstüne kankayız demişti.
Cidden sorunluydu.
"Selam." diyerek yanıma tanıdık ses oturdu.Yüzüne baktığımda bu Arastan başkası değildi.
"Selam." dedim soğuk kanlılığımı koruyarak."Naber ?" dedi.O bana daha sıcak yaklaşıyordu.
"İyilik kanki ya.Senden naber ?" dememle yüzü düştü.Bense yalandan gülümsemekle meşguldum.
"Öykü birşeyler dedi.Sevgili yapmışsın ?" dedi.Daha çok soru sorar gibiydi.
"Aynen kanki.Öyle oldu.Gelir zaten birazdan.Ha bak hatta geliyor." dememle arkasına döndü.
Öykü çocuğa beni göstermiş ve hemen Aras görmeden gitmişti.
"Hoşgeldin sevgili." diyip yalandan sarıldım.Oda anlamış gibi bana sarıldı ve "hosbulduk." dedi.
Sandalyeye oturup bana gülümsedi çocuk.
Yani fena sayılmazdı.Bir Aras kadar olmasa da.
"Şey beni tanıştırmıycakmısın arkadaşla ?" diyen Murata hak verdim.
"Bu benim canım abim gibi olan kankim Aras.Buda erkek arkadaşım Murat." dedim.
Aras hızla kalktı ve birşey demeden gitti.
"Bence bu işe hiç kalkışmamalıydın.O seni seviyo,sen onu ? Birbirinize böyle yapmayın.Sonradan sevginin değerini anlıyorsunuz.Ve bu çok geç oluyor." dediğinde nerdeyse ağlıycaktım.
"Sen demi yaşadın ?" dememle gülmeye başladı."Yok lan.Havalı olsun diye dedim.Benim ne işim olur aşkla meşkle boş işler." diyince bende güldüm.
"Neyse ama sen benim dediklerimi iyi düşün.Kaçtım ben." dedi ve kalkıp gitti.
~
*Elisya artık sap değil Whatsapp Grubu*
Ayaz : Ne demek sap değil ? Olamaz.İlk benim sevgilim olacaktı :((
Yunus : Bu ne demek ?
Öykü : Okuma yazman yokmu çoçum elisya sevgili yaptı.
Azra : Oha kimle ?
Öykü : Muratla.
Azra : Hani şu okulun playboyu olan ?
Öykü : Yok kız normalde öyle değil o çocuk.Az ağlamadı Elisya için.Sırf okulda adı yayılsın Elisya onu tanısın diye o ayaklara yatmış.
Azra : Benide sevin :((
Yunus : Boşver kimse sevmesin seni.
Öykü : Uuuuuuuuuuuuu :))
Azra : Utandırmasana mq.
Yunus : Niye utanıyon ?
Azra : Öykü ile benim aramda boşver.
Elisya : Öykü hay senin var ya özele gel aq.
Öykü : Neden ağzıma sıçılcakmış gibi hissediyorum.
Elisya : Sıçılcak zaten.Olum niye herkese yayıyosun.Bütün okul Muratla beni konuşuyor !
Öykü : Ne güzel işte ünlü oldun ?
Aras : Bu arada söyleyemedim h.o.
Elisya : Tşk.
Aras kişisi gruptan ayrıldı.
Ayaz : Noldu şimdi ya ?
Öykü : Aman boşver.Klişe aşk şeysileri.
Yunus : Muratla cidden sevgili olamazsın.
Öykü : Değil zaten.
Elisya : Ulan gizli kalacak demedik
mi ?Öykü : Aaaa evet.
Yunus : Şu olayı doğru anlatsanıza.
Öykü : *Anlatır. (yazmaya üşendim jsksbsksnsk)
Azra : Kız sen senarist mi olsan ?
Ayaz : Ne yani Aras,Elisyayımı seviyor.
Öykü : Yes.
Ayaz : Desene gitti gül gibi çocuk :((
Azra : Yunus var kxbxkskznzksnnsmx.
Ayaz : Aaaaaa evettt artik yeni kurbanım sensin yahuşuklu.
Öykü : Bu ne yavşaklık gözlerim kanadı.
Gruptan ayrıldınız.
~~~~~~~~~~•~~~~~~~~~~~
Vote & Yorum yapmayı unutmayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Öykü'm •texting•
NouvellesQ kitabının ikinci serisidir. Başlangıç Tarihi ----> 20.03.2018