~23~

22 3 0
                                    

"Yaşıyor mu dersiniz ?"

"Amk kız dokuz canlı çıktı.O kadar olaya ben dayanamazdım."

"Ah kafama ne vuruyon mal ?"

"Sensin mal.Kız can çekişiyo dediklerine bak Azra."

"Elisya haklı beylar."

"Bayanları nerde bunun ?"

"Haklısın Aras'ı göremeyince unutmuşum."

"Sen benim kızmı olduğumu iddia ediyon lan it."

"Yoo direk söylüyorum."

"Salakmısınız ?"

"Sorman hata."

"Of ne zaman uyancak be."

"İşin aslını öğrenip Kaanı dövmek istiyorum."

"Bende."

"Me too."

"Yes I do."

"Salak Yunus ben yapıyorum dedin."

"Tövbe Yarabbi tövbe ! Sen ne diyon Elisya yapıyom falan ?"

"Mal annen İngilizce öğretmeni hala ne dediğini bilmiyo."

"Seninde annen matematik öğretmeni ama hala 0 ne haberr ?"

Sonunda dayanamayıp gözlerimi açtım.Tepemde dır dır.

"Tövbe Allahım çok tövbe biranda ne açıyon gözünü zalımın kızı." dedi Yunus."Açarım sizene."

"Tamam ya uzatmayalım.Bu küslük uzun sürdü barışalım." diyen Azraya döndüm.

"Olur." dedi Elisya ve Yunus.Arasa baktığımda yüzünde mimik yoktu.İstemiyordu zorlamıcaktım.

"Kasmana gerek yok istemiyorsan barışmazsın olur biter." dedim."Şuan barışıp barışmamak önemli değil.Bu şerefsiz Kaan niye böyle birşey yaptı ve sen niye evden çıkıp gittin anlat.Herşeyi orda olanlarıda." dedi.

"Ya bak ben sizi üzdüğümü fark ettim.O gün o kafeye onunla olmak istemediğimi soylemek için gittim.Yemek falan yiyelim diyince.Bilirsiniz kaçırmam.Bende kabul ettim.O bahane ile konuşucaktım.O gün oradan geçerken bana bakışlarınızı gördüm.Gözlerinizdeki nefreti.Yapamazdım.Taşıyamazdım.Bende vazgeçmeyi seçtim.Sabah uçak biletimi halledip gidicektim.Daha saate vardı bundan birşeyler yaptım.Sonra siyah arabadan biri indi ve ağzıma bez koydu bayıldım ve gözlerimi o iğrenç yerde açtım." nefes alarak devam ettim.

"Sonra ise Kaan çıktı.Birşeyler zırvaladı.Ve bir video çekmeye başladı.Gizli numara ile ilgili.Onu seviyor musun falan dedi.Onu sinir etmek için evet dedim.Her evet diyişimde vurdu bana.Daha babam ve annem bana vurmamışken o bana vurdu." dedim sinirden ağlamaya başlamıştım.Diğerleri ise sinirliydiler."Devam et."dediler.

"İşte sonra ise Buseden bahsetti.Aras-" tam konuşmama devam edicekken aklıma gelen şeyle sustum."Sahi ! Aras bu Buse denen kızla olanları neden anlatmadın ?" dedim sinirle.

"Bak konumuz bu değil gelmiş geçmiş birşey." dedi."Neyse.O olanları sen anlatırsın.Daha sonra ise sizi aradı.Ve inşaattan bahsetti bu kadar." dedim.

"Ulan o hayvan herifi öldürücem !" diyip ayağa kalktı Aras ve duvara yumruk attı.Elisya onu tutunca sakinleşti ve konuşmaya başladı.

"Ben Buseyle senin sayende daha doğrusu Kaan sayesinde tanıştım.Buse benden hoşlanmaya başladı zamanla.Güzel kızdı.Bende onunlayken keyifli hissediyordum.Ne biliyim değişikti.Diğer kizlar gibi üzerime hemen atlamamıştı.Daha sonra bana aşık oldu.Ben buna hazır değildim.Evet çıkıyoduk.Ama aşık olucak kadar da değildi.Konuştuk ve ayrıldık.Kaanda onu seviyomuş ama inan bilmiyodum.Sonra ise seni kullandı.Canımı yakmak için.Ve yaptıda.Özür dilerim." dedi.

"Yaa." diyerek Arasa sarıldım.Etrafa baktığımda daha yeni anlıyordum hastanede olduğumu.Birde biri eksikti...

Elisya.Aras'ı kıskanmış olmalıydı.

"Annemler de gelir şimdi." dediğinde gerildim."Ne diycem." dedim."Doğruları ikiz doğruları." dedi.

Tam o sırada annemler geldi evet öğüt ve sövme seansımız başlıyor.

~~~~~~~~~•~~~~~~~~~~~

Hayatın amk.

Bu Benim Öykü'm •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin