''Bu niye benle konuşmuyor ya ?'' diye söylenmeye başladım.Geldiğimizden beri Ayaz efendi benimle konuşmuyordu üstüne bakmıyodu bile.''Kanka acaba onu sevdiğini anladı da ondan mı böyle yapıyo ?'' dedi Azra.
''Bişey demediniz dimi ? Ben söylemek istiyorum çünkü.'' dedim onlar ise hayır şeklinde kafalarını sallamışlardı.
Daha geçen gün onun yanında mutluyken şimdi neden bana böyle davranıyordu ki.
Sormadan duramadım.
''Ayaz bişey mi oldu?'' dememle sonunda beyefendinin dikkatini çekmiştim.
Ters bi şekilde bakıp önüne tekrar döndü.Anlamıyodum bi an da ne olmuştu?
"Hey sana diyorum ne bu afra tafra!?" dememle bana döndü ve kolumdan tutup cafeden çıkardı.Bu neydi şimdi?
"Kolumu bırak! Canımı yakıyorsun gerizekalı." dememle bıraktı.Etrafıma baktığımda sessiz bi ara sokak olduğunu gördüm.
"Ne mi oluyo? Bence sen gayet iyi biliyosun.Seni seven biri var ve sen o sevdiğine sevdiğin kişiden bahsediyorsun söylesene nasıl hissetmeliyim,ha?" demesiyle şok olmuştum. Ama bu Mertle benim aramdaydı ona noluyodu ki?
"Bizim meselemiz bu anlaşılan Mert sana anlatmış.Kimi seviceğimizi biz seçemeyiz Ayaz.Ben denedim cidden çok denedim onu sevmeyi ama görmediğim birini sevemem anlıyo musun, yapamam!" diyip ordan uzaklaştım.
O sırada ona seni seviyorum demek çok istedim ama yapamadım..
Belliydi Mertle yakınlardı ve bu duruma sinirlenmişti.
Eğer ona orda seni seviyorum deseydim arkadaşları bozulucaktı hem de benim yüzümden.
Tekrar cafeye dönmemle Elisyanın yanına gittim."Azrayı da alıp bize gidelim anlatmam gereken şeyler var." dedim.
"Aras biz kızlarla eve geçiyoruz haberin olsun." diyip cafeden çıktık ve eve doğru yol aldık.
Eve vardığımızda kızlar soru yağmuruna tutmuşlardı beni.
Odama gelip yatağıma oturdum ve anlatmaya başladım.
"Bakın belki beni anlamıycaksınız ama yemin ederim onu sevmeyi denedim ama olmadı.Çok güzel seviyor ve klişe olucak ama benden daha iyilerine layık onun sevgisi.Biliyosunuz Kaanla ilgili birçok olay yaşadım bir daha kimseyi sevemem dedim ama olmadı.Kalbime söz geçiremedim.Belki de sevmemem gereken birini seviyorumdur." dedim.
"Bi dakika bi dakika şimdi burda sevmeye çalıştığın ama sevemediğin kişi Mert denen anonim oluyo.Peki sevdiğin kim?" dedi Azra.
Hafifçe tebessüm ettim.
"Ayaz." dememle şok olmuşlardı. Hey niye bu kadar şaşırdılar ki?
"Öykü-" diye başlayan Elisyanın sözünü kestim.
"Biliyorum.Mert ve Ayaz yakın arkadaşlar ve ben eğer Ayaza bunu söylersem araları bozulucak.Benim yüzümden.O yüzden ona onu sevdiğimi söylemiycem." dedim.
"Öykü sen şimdi dinlen biraz bizim biraz işimiz var sonra yine konuşalım olur mu bitanem?" diyen Elisyaya kafamı salladım.
Onlar gittikten sonra dolaptan Ayazla çekindiğimiz fotoğrafa baktım ve gülümsedim.
Birbirimize çok güzel bakmıştık.
Aynı aşıklar gibi..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Birileri demiş öldü şimdi yazsınlar kral geri döndü hadi bakıyım.
Abi o değilde 8 hazirandan beri yazmamışım ya dçlciamxiamx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Öykü'm •texting•
Storie breviQ kitabının ikinci serisidir. Başlangıç Tarihi ----> 20.03.2018