Multimedya : Tüm karakterler.(Gizli numarayı bilerek kymadm sprz olsn zmmzmsk.) ~Kaanı unuttum bu arada jzkzjsksjs~
Öykü'den...
"Ya kızlar bana acil yardımınız lazım.Napıcağımı bilmiyorum." dedim.
"Bence gizliyi seç." dedi Elisya.
"Bence sen ikisinide öldür.Rahatlarsın." dedi Azra.Gözlerimi devirdim.
"Ciddiyim ya." dedim."Tamam be.Bence hangisi seni daha iyi tanıyorsa onu seç.Bence mantıklı." dedi Azra.
"Olabilir bak." dedi Elisya."Böylelikle hem kim daha güzel seviyor,ve seni daha iyi tanıyor ortaya çıkmış olucak." dedi tekrardan.
"Tamamdır." diyip telefona sarıldım."İlk önce Kaan'a yaz.Ve ilk sorun hangi rengi sevdiğin olsun." dedi Azra.Onaylayıp Kaana mesaj attım.
Öykü : Kaan müsaitsen sana benim hakkımda sorular sormak istiyorum.
Kaan : Tabi sor.
Öykü : En sevdiğim renk ne ?
Kaan : Siyah.
Biraz bekledim ve kafamı olumsuz anlamda salladım.Kızlar ise kağıt çıkarmış.Kim doğru bilirse tik atıcaklarmış.
Anonim'e tikladim.
Öykü : Şey,selam.
Öykü : Sana benim hakkımda sorular sorabilir miyim ? Aklımda takılan şeyler varda.
Gizli Numara : Tabiki sorabilirsin,memnuniyetle cevaplarım.
"Bu çocuk benden bir tik aldı abi.Bakarmısın kibarlığa yaaa." dedi Azra."Sus bi !" dedim.
Öykü : En sevdiğim renk ne ?
Gizli Numara : Aslında her renge bayılırsın.Ama senin için özel olan renk mor.Neden bilmiyorum ama o renge ayrı bir ilgin var.Ve siyahıda seviyorsun aslında.Ama mor kadar değil.Sadece günlük yaşamda siyahı tercih etmeyi seviyorsun.Ve bir diğer sevdiğin renkse mavi.Onuda gökyüzünün rengi,denizin rengi ve kendi göz rengin olduğu için seviyorsun.Ama en çok moru seviyorsun.
Öykü : Destan yazdın be zknsksjsks.
"Yaaaa kanka bence bu çocuk olmalı.Baksana seni senden iyi tanıyo be." dedi Elisya.
Belkide en doğrusu buydu.
Öykü : Beni benden iyi tanıyorsun.
Öykü : Teşekkür ederim.
Gizli Numara : Teşekkür edilecek kişi ben değilim sensin.Beni kendine bu denli bağlaman ve o güzel kalbin için ben tesekkur ederim.
Öykü : :)))
Hemen Kaan'a baktım.
Öykü : Peki ya en sevdiğim şey ne ? Yani yapmaktan hoşlandığım şey.
Kaan : Yemek yemek ?
Öykü : He kaan he..
"Gerizekalı valla bak." dedi Azra.Elisya ise gülüyordu."Gülme bak döverim !" diyince sustu.
Öykü : Peki yapmaktan hoşlandığım şey ne ?
Gizli Numara : Unicornunla sohbet etmek.Her gece ona derdini anlatırsın.Yada mutluluğunu paylaşırsın.Yapmaktan değilde en çok sevdiğin şey unicornlar.Bir de voleybol oynamayı seversin.Ama boyun kısa olduğu için pek tercih etmiyorsun.
Öykü : Sende vur boyumun kısalığını...
Öykü : Ayrıca ben 1.54'üm.Nerem kısa ? Hem bence ben kısa değilim siz uzunsunuz.
Gizli Numara : Tamam güzelim birşey demedim.
Görüldü attım ve kızlara döndüm."Eee başka ne sorucam ki ?" dedim."Bence Kaana ilk sevgili olduğunuz günü sor.Gizliyede seni ilk ne zaman gördüğünü.Ve üzerinde nelere olduğunu sor ikisinede." dedi Elisya.
Öykü : Tamam.O zaman biz seninle ilk ne zaman sevgili olduk ve o zaman üzerimde ne vardı ?
Kaan : 9 Ekim 2017 ? Üzerindekileri hatırlıcak degilim herhalde.
Öykü : Öküz (Gönderilemedi)
Öykü : Tm.
"Eee normal tarih neydi ?" dedi Azra."15 Aralık 2017." dedim.
Öykü : Beni ilk gördüğün de tarih neydi ? Ve üzerimdekileri hatırlıyomusun ?
Gizli Numara : Tabii ki.Yaz ayındaydık.7 Temmuz 2016.2 senedir süren bir aşk benimki.Ama sen Kaanı seviyosun ve mutlusun diye hayatına girmekten vazgeçtiğim gün.O gün Elisylarla buluşmak için bir cafeye gittin.Kaan da orda diye heycanlanarak gitmiştin hatta.Sevmiyorum desende belli ediyordun zaten.Neyse.O gün saçlarını at kuyruğu yapmıştın.Üzerinde ise kısa şort siyah tulum vardı.İçine beyaz kısa kollu beyaz tişört vardı.Aynı şekilde beyaz ayakkabın vardı.Aksesuar takmayı sevmesende o gün Kaan için bileklik takmıştın.Sırf o aldı diye.Birde sırt çantan vardı mor detayları olan en sevdiğin çantan.
Gizli Numara : İlk görüşte aşktı benimki.Hep o cafede buluşurdunuz.Bende sırf seni görmek için oraya gelirdim.Bi yerden sonra gelmemeye başladın.Bi daha bulamadım.Umudumu kestim derken.Aynı okula düşmüştük.Öyle..
Öykü : Ulan çok güzel seviyorsun be adam..
Öykü : Kaandan önce çıksaydın karşıma seni sevmeyi o kadar isterdim ki.
Öykü : Ve buna emin ol.Beni kendine aşık ediceksin.İnanıyorum buna.Çünkü ben seni seçtim.
Öykü : Artık benim gizli pikaçu beyimsin hadi bakalım.
Gizli Numara : Aradığınız bey şuan ölmekle meşgul daha sonra tekrar yazınız.
Öykü : İyi gidiom ben.
Gizli Numara : Heycanlandırıp gitmek olmuyor zalımın kızı.Nereye gidiyon ?
Öykü : Tuvalete gelcenmi ?
Gizli Numara : He taam.Sen git.Ben biraz evde kopcam.Çok mutluyum aq.Hadi eyw.
Öykü : Eyw goççum.
(Görüldü.)~~~~~~~~~~~~~•~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bu hikâye böyle giderse erken biter mq xknsksnsks.
Gece 01:00'dan selamın aleyküm gençler.
Yarın okul var ve sınav var ben ayaktayım ühühühühü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Benim Öykü'm •texting•
ContoQ kitabının ikinci serisidir. Başlangıç Tarihi ----> 20.03.2018