~21~

20 3 0
                                    

Aras'tan...

Gece odama biri girmişti.İlk hırsız sanmıştım fakat Öyküydü.

Yanıma geldi ve konuştu.Daha sonra ise uyudu.Evet fazla abartmıştık belkide bu durumu...

"Affedilindin ikiz,affedildin." diyerek fısıldadım ve uyudum.Sabah yanımda bir not vardı.Hemen okudum.

'Cağnım ikizim.Biliyorsun sizi fazlaca kırdım.Düzeltiyim dedim.Yanlış anlaşıldım ve bu sefer bana nefretle baktınız.Ben o bakışlara daha fazla dayanamazdım üzgünüm.Gidiyorum.Şehir değiştiricem.Lütfen annemlere endişelenmemeleri gerektiğini söyle.İzmire anneannemlerin yanına gidiyorum.Lütfen gelmeyin,yanlız kalayım.'

Çok üzülmüştü.Evet fazla üzülmüştü.Ah kahretsin !

Yanlız kalmaya ihtiyacı vardı.

Bizimkilerle anlaşıp buluşmaya karar verdik.Mertte gelicekti.Yani gizli numara.

Hemen evden çıkıp Yunuslarda buluştuk.Bu konu hakkında uzunca konuşunca Mertin tepkisine sinirlenip kavga çıkarmak istesemde telefon buna engel oldu.

Öykü arıyordu,ikizim olan.Hemde görüntülü.

Hemen açtık.-Biliyonuz zaten geçiyom o konuşma sahnelerini-

Az önce ne olmuştu anlayamıyordum.Anneanneme gidicem diyip Kaanlamı kaçmıştı,yoksa zorla kaçırılmışmıydı ?

Peki ya küçükken hep burda düşerdim derken ?

En önemlisi ise yüzü kan içindeydi.Dikişleri patlamış ve dudağı kanıyordu.

Kesin birşey oluyordu ama ne ?

Öykü'den...

"Kaan olmaz.Ben seninle olamam.Yapamam.Bırak gidiyim." dedim yalvararak."Simdi sen beni istemiyor musun ?" dedi.

"İstemiyorum.Asla nefret ediyorum senden." dedim sinirle."Tamam güzelim.O zaman bunu sen seçtin.İkizin bir aralar sevdiğim kızla çıktı.Ve o kızı kendine aşık etti.Evet Buse ! En yakınım dediğim kız.O benim kollarımda ağladı onun için ! Ülke değiştirme sebebi ise Arastı.Kızı mahvetti.Bende aniden öpünce beni de bırakıp gitti.Şimdi ise o ikizinin canı yanıcak tamam mı ! Sen burda ölüceksin ama onun haberi olmıycak." dedi ve sırıttı.

Ama bu olamazdı ! Aras anlatırdı bana herşeyini.

Ölmek ?

"Ne diyosun ya-" lafımı tamamlayamadan ağzımı bantladı ve kendi konuştu.

"Bir kaç güne burası yıkılacak.Ve bizde depo tarafındayız.Aha ! Şansa bak burayı yıkanda benim babam.Bina kontrol işide bende.Tüh bak şimdi bina bomboş.Hadi canım bay."

Korku dolu gözlerle gidişini izledim.Ölücektim.Kimse duymadan.Acı çekerek.

Ne yani bu kadar mıydı benim hikayem.

Olmamalıydı.

~~~~~~~~~~~•~~~~~~~~~~~~

Yarın 3 sınav bana girecek ama ben napıyorum amk.

Bide zor olcakmış, ben bu hocaların amk.

İnşallah o puanlar size girsin.Ne bokuma zor hazırlıyosunuz ki !

Elalemin özel okulu cocuklar güzel puan alsın diye uğraşıyo bizimkiler ağzımıza sıçmak için uğraşıyo !

WHERE İS THE ADALET ?!

Bu Benim Öykü'm •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin