~30~

23 2 0
                                    

Mert : Sen çevrimiçi,ben çevrimiçi neden yazmıyorsun canımın içi ?

Öykü : Mal mısın ? şödkwqlxqkxjownz

Mert : Evet.

Öykü : Moralim bozuq :/

Mert : Tamir edelim ?

Öykü : Bana seni engellememem için bir neden söyle ?

Mert : Engellersen konuşamayız ?

Öykü : Mantıklı !

Mert : E yani ben söyledim.

Mert : Niye moralin bozuk ?

Öykü : Aras ve Elisya işte.

Mert : Ha aynen.Okulda Muratla Elisya çıkıyor diye haberler geziyo bu doru mu ?

Öykü : Şimdi sen Aras'ın arkadaşısın.Nasıl güvenip söyliyim ?

Mert : Ohoo söylesen de söylemesen de olayları biliyorum :))

Öykü : Nerden ?

Öykü : Demiyorum.Tabii ki ya Ayaz söyledi ya da Yunus.

Mert : Aferin benim akıllı kızıma :)

Görüldü atıp telefonu kenara koydum.İçerden babam seslendiğinde uçarak gittim.

Yanına oturduğumda ne konuşucağını merak ettim.

"Noldu baba ?" dedim.

"Eh baba kız konuşalım dedik fenamı ettik ?" diyen babama gözlerimi kısarak baktım.

"Baba ne istiyorsun ?" dememle rahatça nefes verip bana döndü.

"Diyorum ki bizim annenle bugün evlilik yıl dönümümüz.Fakat ben hiç birşey yapmadım.Acaba yardım mı etsen ?" dediğinde sırıtarak babama baktım.

"Benim kazancım nolucak babacık ?" dediğimde "5 kardeş ne dersin ?" diyince gözlerimi kocaman açtım.

"Baba afedersin ama oha ! Ben Arasla zor başa çıkıyorum sen bana 5 kardeş diyosun." dediğimde gülmeye başladı.

"Kesinlikle Ardaya çekmişsin yoksa bu mallığın başka açıklaması olamaz." diyince sırıtarak ayağa kalktım.

"E bana müsade mallarla iş yapmazsın herhalde baba ?" demekle yüzü düştü ve olayı topladı.

Evdeki işleri bitirdiğimizde Arasla birlikte evden kovulmuştuk.

Bugün Duru ablalarda kalıcaktık.Aras istememişti.Fakat İrem ve Büşra ablanında işleri yoğun olduğu için onlara yük olmak istemiyoduk.

Aras ise Elisyayı görmek istemiyordu açıkçası.

Duru ablalara geldiğimizde hep birlikte salonda oturmuş birbirimize bakıyorduk.

Ay kız istiyormuş gibi hissettim bir an.

"Evet efendim.Sebebi ziyaretimiz belli.Annemler evlilik yıl dönümleri olduğu için evden bizi kovdular.E malum diğerlerinin işi olunca bizede buraya gelmek düştü.Yani Allah'ın emri peygamberin kav-" sözüme devam edemeden Demir abi sözümü kesti.

"Öykü ne saçmalıyorsun yavrum ?"

"Saç malanmaz,taranır yanlız Demir abicim." dediğimde yüzünü buluşturdu.

"Bu kız neden Ardaya benzemiş ki ya ?" dediginde hepimiz güldük.

"Çocuklar siz kardeş gibi büyüdünüz ayrım yapmak istemedik.Bizim misafir odamız biraz çöplüğe dönmüş acaba Elisya ile birlikte mi kalsanız ?" dediğinde Aras'a baktım.

Şaşırmış bir şekilde oda bana bakıyordu.Elisyaya baktığımda oda aynı sekilde baktı.

"Yok Duru ablacım sorun falan olmaz.Ben Elisya ile yatarim Arası da yere postalarız." dediğimde kafasını salladı ve odaya geçip bizim için hazırlık yapti.

Odaya geçtiğimizde Aras sinirle bana bakıyordu."Ben niye yerde yatıyomuşum ?" dedi."E çok istiyosan Elisya ile yatabilirsin ikizcim.No problem !"dedim gülerek.

Daha çok sinirlendi ve eline telefonu alıp biriyle yazışmaya başladı.Elisya da gelince biz sohbet ediyorduk.

Aras ise telefonla mesajlaşıyordu hala.Ve gülüyordu ?

Neye gülüyor lan bu gavat ?

"Neye gülüyosun canım ikizim ? Hayır söyle biz de gülelim." dediğimde bana döndü.

"Sevgilimle konuşuyorum canım ikizim." dediğinde çığlık atıp yanına atladım.

"Ne demek sevgilimle konuşuyorum.Senin ağzına vururum ha !" dediğimde telefona baktım.

Mesajları okumam için bana verdi.Ben okurken Elisya merakla bana bakıyordu.

Mesajları okumayı bırakınca sırıtıp Arasa göz kırptım.

"Hadi yine iyisin.Bak güzelim kızı kapmış.Görümce olmak için sabırsızlanıyorum." dediğimde Elisya bana sinirle bakıyordu.

"Hayırlı olsun KANKACIM." dedi sonunda Elisya.Kankacim kelimesine vurgu yaparak.

Ben gülmemek için kendimi zor tutuyordum.Daha sonra dayanamayıp kahkaha attım.Aras ta gülmeye başladı.

Elisya ise bize değişik bakislar atıyordu.

"Eyvallah.Henüz gay değilim ama Ayazla nasıl sevgili olunur merak ettim doğrusu." dediğinde gülmeye devam ettik.

"Ha !" dedi Elisya anlamış bir şekilde."Neyse ben de bir terasa çıkıyım hatta buldum.Sizin birbirinizle konuşucak şeyleriniz vardır." diye koşarak odadan çıktım.

Kapıyı da kilitlemiştim.Demir abi ve Duru abla yorgun olduğundan uyumuşlardi.

Terasa çıkıp yıldızları izlerken mesaj sesi dikkatimi bozdu.

Mert : Yıldızlar bugün çok güzel.

Mert : Senden güzel olmasa da insanın içini rahatlatıyor.

Öykü : Bence de.

Öykü : Yıldızlarla bile beni nasıl kıyaslıyosun anlamadım..

Öykü : Ama bu hoşuma gitti.

Mert : Seni seviyorum gamzeli.

Mert : Umarım bir gün yıldızları birlikte izlemek umudu ile,

Mert : İyi geceler.

Öykü : Sen karşıma çıktığın zaman neden olmasın.

Öykü : İyi geceler.

~~~~~~~~~~•~~~~~~~~~

Susuz hissediyor :'(

Bu Benim Öykü'm •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin