~3~

40 7 0
                                    

Gizli Numara : Anlamıyorum.

Gizli Numara : Seni o kadar çok seviyorum ki üzülmene dayanamıyorum.

Gizli Numara : Gerçekleri söylemek istiyorum ama onu seviyorsun.Ve üzülmeni istemiyorum.

Gizli Numara : Ulan anlamıyorum yine anlamıyorum.

Gizli Numara : Neden seven insanlar değilde böyle şerefsiz insanlar güzel insanları elde ediyor ki ?

Öykü : Kaan'dan bahsediyosun galiba.

Gizli Numara : Ondan başka şerefsizmi var ?

Öykü : Onu tanıyomusun ?

Gizli Numara : Evet.Oda beni tanıyor.Tabi sana yazdığımı bilmiyor.

Öykü : Bende seni anlayamıyorum.Sevgilim var,bana yazıyorsun.Tamam hadi işin dalgasına vurdum.Dedim annemle babamda bu vesileyle tanışmış hani kalbini kırmıyım.Ama ileriye gidiyorsun ! Sevgilime hakaret edemezsin sen.Aramızıda bozmaya çalışma.

Gizli Numara : Amacım aranızı bozmak değil.Daha fazla yaptığı şerefsizliklere boyun eğipte ilerde herşey ortaya çıkınca senin üzülmen.Ama sen bencilsin.Sadece kendini düşünüyosun.Sen zaten benim sana sevgimi açıp yazmamı dalgaya vuruyosan.Sana bi daha hiç yazmam Öykü.

Gizli Numara : Aşkımı içimde yaşar.Seni uzaktan izlerim.Ve sonra unutmaya çalışırım.Ama herşey ortaya çıkınca sen demiştin dersin.

Gizli Numara : Hadi eyw.

Öykü : Bilmediğin şeyler var !
*Bu kullanıcıya mesaj göndermeniz engellenmiştir.*

Öykü : Ben zaten yaptığı şerefsizlikleri biliyorum.Sadece doğru zamanı bekliyorum.Onu öyle bir bitiricem ki keşke yapmasaydım dicek.Evet onu sevdim.Ama beni aldattığı gün öldü o.Hemde en yakınım dediği kızla ! Kıza zorla sahip olan.O iğrençlikleri yapan biriyle asla sevgili olmam zaten ben.Ama sende korkaksın be.Daha önce çıksaydın ya karşıma.Olmazdı belki böyle ha ?

Gizli Numara : EUZUBİLLAHİMİNEŞEYTANİRRACİMBİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM !

Öykü : Hoba niye engelledin,niye çektin şimdi kardeş ?!

Gizli Numara : Engellemicektim lan.Profiline bakıp hasret gidercektim.Nolduğunu anlamadan engelledim.

Gizli Numara : Yazdıklarında ciddimiydin ?

Öykü : Evet.

Gizli Numara : Şuan çok mutlu oldum yaf !

Öykü : Neyse gitmem lazım.

Gizli Numara : Görüyorum.O piç geldi yanına.

Öykü : Ayn.By.

Gizli Numara : O sarılan ellerini sikicem oğlum senin.

Gizli Numara : O öptüğün dudakları rendeyle kesicem.

Gizli Numara : Bi daha nah ellersin benim gelecekteki sevgilime !

Öykü : TİTRETMESENE AMK MALI ŞÜPHELENECEK ŞİMDİ !

Gizli Numara : Tm apla ya ne kzysn ki şmdi ?

Gizli Numara : Gidiyorum ama şunu unutma dönüşüm muhteşem olacak gülüm.

Öykü : BAK HALA YA !

Öykü : Siktir git !

Gizli Numara : Kalbimi kırdın gidiyorum.
(Görüldü 16:49)

~~~~~~~~~~~~~•~~~~~~~~~~~~~~

Bu benim öyküm şarkısını dinlemenizi tavsiye eder bölümü burda bitiririm. jdmzmzmsms.

Bu Benim Öykü'm •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin