~2~

65 6 0
                                    

"Anneaaağ !" diye bağırarak mutfağa gittim."Heh geldi yine gamzeli ! Ne var yavrucum ?" dedi annem.

Gözlerimi devirip "Ben gidiyorum." dedim.Sevinçle gözleri parladı."İnşallah bana doğru düzgün bir damat bulmuşsundurda evden gidiyosundur." dedi.

"Vay anasını ! Evde istenmiyorum ama bu kadarı da olmaz ki !" dedim."Ve ayrıca zaten benim bir sevgilim var anne." dedim.

"Yavrum ona sevgilim deme çarpılcan gitcen tövbe Yarabbi ! Hiç sevmiyom ben onu." dedi annem.

Bende sevmiyorumki.Beni aldattığı gün öldü o benim için.Ama aklımda hain planlar olduğu için şuan saklıyorum.

"He anne tamam.Hadi biz Kaan,Yunus,Azra ve Elisya ile buluşcaz." dedim."Elisya,Azra ve Yunus yavrucuklarıma selamlarımı,o Kaan gereksizinede belalarımı ilet.Ve artık şurdan def ol git işimi yapcam." dedi.

"Def değilim,olamam." dedim ve koşarak ordan çıktım.Elisya ; Duru ablanın,Azra ; Büşra ablanın ve Yunus ; İrem ablanın çocuğu.

Arasa baktığımda boş boş telefona bakıyordu.Evet ciddiyim.Kapalı ekrana mal mal bakıyor.

"Şşt ! Napıyon be orda mal mal." dedim.Hızla bana dönüp "Allah belanı ! Öyle kendimi süzüyodum." dedi artis artis.

İkizim diye demiyorum yakışıklı şerefsiz.

"İyi hadi hazırlan bizimkilerle buluşcaz." dedim."Lütfen bizimkilerin arasında Kaan'ın olmadığını söyle." dedi.

"Kaan yok." dedim.

"Harbicimisin ?" dedi sevinçle.

"Yok lan sen de diye dedim.Yoksa var." diyip güldüm.Havalar soğuk olduğu için hemen pembe uzun kollu bol bir kazak giydim.Altımada mavi kot.

Saçlarımı doğal halinde bırakıp hemen ayakkabılarımı giydim.Arasta gelince çıktık.

İnstagrama girdim.Dm den yine birsürü mesaj vardı.Hiçbirine bakmadan isteklere geldim.Biri dikkatimi çekti.Daha doğrusu ismi.

@ayemgizlibey

Bak Öykü'm,gamzelim benden kurtuluşun yok.Hat alır yine yazarım.Uğraştırmada engeli kaldır.

Bunun bana yazan kişi olduğunu anlamak zor değildi.Hemen whatsapp a girip engeli kaldırdım.

Öykü : Halinden anlamasam engeli kaldırmazdım.Öğrencisindir sen şimdi.Paran falan yoktur aman.

Gizli Numara : Hehe ondan.

Öykü : Engel yemeye ne dersin ?

Gizli Numara : Tokum derim.

(Görüldü 15:00)

~~~~~~~~~~~~~~•~~~~~~~~~~

Hi cnmlar.

Nbrsnz.

Bnd iym.

Pki.

Bu Benim Öykü'm •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin