Czy wiecie, w której dyscyplinie sportu jako nielegalny doping używane są diuretyki, czyli substancje działające moczopędnie?
Diuretyki pomagają szybko się odwodnić, co przydaje się w tych dyscyplinach sportu, w których przynosi korzyści szybka, tymczasowa utrata wagi, szczególnie w skokach (wzwyż, w dal, narciarskich) oraz dyscyplinach z limitami wagi (boks, podnoszenie ciężarów). Diuretyki są też stosowane, aby szybko pozbyć się z organizmu śladów innych niedozwolonych substancji.
>>>...<<<
Witajcie po długiej przerwie! Nie wiem za bardzo co pisać, ale się postaram. Gdy niedawno weszłam na wattpada po długaśnej przerwie to dosłownie opadła mi szczęka, gdy zobaczyłam ilość powiadomień. Moja pierwsza myśl- za cholerę tego nie przeczytam! Zaczęłam powoli i cóż po dwóch minutach dałam sobie spokój. Za jednym razem nie ma mowy, abym odczytała wszystko. Widziałam wasze komentarze, dziękuję za nie. Dziękuję za wszystkie gwiazdki, wyświetlenia i obserwacje. Nie wyobrażacie sobie, jak mnie to podniosło na duchu. Zauważyłam propozycję ciekawostek o słodyczach i wiecie co? Są już na moim profilu, oto link: https://www.wattpad.com/story/143109935-ciekawostki-o-s%C5%82odyczach Zachęcam do czytania nie tylko ciekawostek, ale i moich opowiadań, chociaż nie są jakieś genialne, to chcę się dzielić moją twórczością. Kocham was!