!!!2024- CARTEA SE AFLA IN EDITARE❤️
UPDATE
- cartea aceasta a fost scrisa cand eram mai mica, in jur de 13 ani, deci poate fi imatura pentru mai multa lume. Cu toate acestea, povestea in sine este minunata, so be nice pleaseReiau COPYRIGHT DISCLAIMER-UL din descrierea cartii
- universul si actiunea din Harry Potter apartin lui JK Rowling, precum si personajele ei si pasajele scrise de ea, puse aici in ghilimele. Unele pasaje apar si in film, deci credit si adaptarii in film.
- (COPYRIGHT DISCLAIMER) the universe and the action from Harry Potter belong to JK Rowling, as well as her characters and the passages of her own, put here under "". Some passages appear in the movie as well, so credit to the adaptation as well.🔺This series has been written for no other reason than love for Harry Potter and its universe, written for fun, and it's not for commercial purposes whatsoever❤️
Yayyy😃*
Volumul 5
M-am gândit să vă fac o surpriza și să postez dimineața!
Pregatiti-va pentru momente emoționante intre noi perechi și vechi perechi, lupta din sufletul lui Harley, noi vise, și lucruri pe care va trebui sa le descifrați voi, împreună cu intrebarile de la sfârșitul capitolelor.
Lectura plăcută!
- Evans! Potter, treziti-va!
Da. Asa incepeam eu diminetile in casa familiei Dursley. Matusa Petunia tinea mortis sa ne trezeasca ca la armată.
Cred ca va aduceti aminte ca noi stateam cu Daymon si Kiara in casa mătușii, pe care am aranjat-o noi. Dar, dintr-un ordin dragut de-al lui Dumbledore, trebuia sa locuim aici, pentru ca nu trebuia sa iesim din casa.
De ce? Motiv dement. Da, ironic! Are legatura cu Dementorii. Dementii de Dementori. Lasam asta! Motivul este cel care arata ca Harry, fratele meu cel viteaz, s-a decis sa incalce frumusel regula data de Minister si sa convoace vraja "Patronus" .
S-a intamplat ieri seara, cand eram in camera mea si Kiara a venit la mine cu fata palida. Mi-a spus ''Harry a fost exmariculat''.
- Ce - a făcut?! spusesem eu.
Mi-a explicat ca l-a aparat pe Dudley de Dementori si ca a folosit neregulamentar vraja "Patronus". O Urlatoare la fel de binevoitoare ca cea pe care o primise Ron in anul II il anuntase frumos de exmatricularea sa.
Primise apoi inca doua in care Domnul Weasley si Sirius ne anuntau ca trebuie sa ramanem in casa, indiferent de intamplare. Asa ca sotii Dursley ne-au blocat in camera noastra de la etaj, cu mare bucurie. Il dusesera pe Dudley la spital, si el ramasese acolo, vomitand in continuare.
Mie una, imi pasa doar de Harry. Trecuse prin multe, pana la urma.
In fiecare noapte, avea vise despre moarte lui Cedric, iar eu vise care imi aratau cum mureau prietenii. Nu îi spuneam lui Harry, pentru ca nu voiam să mai suporte și alte drame de ale mele! L-ar fi obosit și mai mult și voiam să am grijă de sănătatea lui mentală.
În legătură cu acele vise, speram ca puterile de Banshee imi jucau feste. Mă oboseau rău de tot... ajungeam să leșin de somn seara. De obicei, adormeam imbratisata cu Harry si ne trezeam: unul in pat, unul pe jos.
De cele mai multe ori eu eram cea din pat.
Am cascat si am strigat:
- Acum, matusa Petunia!
CITEȘTI
Harley Potter #5- Profetia
Fanfic5/7 Vremuri întunecate ii asteapta pe gemenii Potter. Mai ales pe prietenii lor, cei rămași în viață, acum că Lordul Întunericului a renăscut. Harley începe să aibă mai multe viziuni, fiecare mai înfricoșătoare și mai reală că cea precedentă. Nu ști...