Harry l-a pus pe Daymon jos, tremurand. Hermione se uita socata la acea priveliste, nestiind cum sa reactioneze.
M-am pus langa Harry si m-am aplecat peste Daymon, tremurand din toate incheieturile. I-am atins obrajii reci, buzele moi, fruntea sloi si am inchis ochii, plangand. Mi-am lipit fruntea de a lui si am spus, plangand necontrolat:
- Imi pasa, imi pasa... Te rog...
Harry se uita in sus, la Dumbledore, Lexa si Snape, cum il interogau pe Draco. Dumbledore îl ținea cu bagheta la gât, iar Draco avea ochii nemișcați.
- Stii ca o sa pun o restrictie foarte dura, stii nu? ii zise Dumbledore dur, privindu-l drept in ochi. Ai încălcat legi dure ale Ministerului Magiei... mai multe legi decât pot număra!
Draco nu se uita la el, ci la mine, dar nu-mi pasa: acum trebuia sa fiu alaturi de Daymon.
- Știi că ți-am zis că daca se mai intampla sa imi ranesti sau sa omori vreun elev, esti in secunda urmatoare exmatriculat! Asculta-ma, ca in situatii de-astea nu iau masuri blande, cum fac de obicei! Știi ce te așteaptă!
Am ascultat discutia, dar nu ma puteam opri din plans. Am pierdut-o pe Kiara, el a pierdut-o pe Kiara, nu puteam sa-l pierd si pe el. Nu puteam...
I-am dat parul negru de pe frunte si i-am privit chipul. Atat de tanar...
- Harley! Foloseste asta! Incearca...
Lexa imi intindea o masca de aer, cu un tub cu oxigen. Mainile imi tremurau groaznic de tare si nu nimeream locul. Harry imi prinse mainile si ma ajuta sa ii leg masca, sperand ca poate... poate mai respira...
Am dat drumul la aer. Se auzi un sunet puternic, apoi, deodata, pieptul lui se umfla mult, scotand un horcait puternic. O mana ii tasni in sus si apuca masca, apasand-o pe fata cu forță. Daymon trase iar aer in piept, disperat, inchizand ochii strans.
Mi-a cazut bagheta din mana. L-am privit stupefiata cum incepea sa respire incet, regulat, si sa deschida ochii. I-am dat masca la o parte, zambind necontrolat. Daymon ridica o mana tremuranda si si-o lipi de obrazul meu, cu buzele incercand sa murmure ceva.
Mi-am apropiat buzele de fruntea lui si am zis:
- M-ai auzit.
Daymon ma lua in brate, tusind si razand in acelasi timp, apoi ma lasa sa-l strâng. Eu mi-am încolăcit bratele în jurul gatului lui și l-am pupat pe frunte și pe gat, apoi mi-am lipit fruntea de umărul lui. Tremuram atât de tare!
- Imi pasa! am zis incet, strangand din ochi. Imi pasa...
I-am simtit mainile apasandu-mi spatele:
- Iti... pasa?
Din gura lui curgea un firicel mic de sange de la pumnul primit in fata. Ochii lui albastri straluceau veseli, si acea fericire nu o mai vazusem de mult timp. I-am zambit si i-am mangaiat obrajii, in timp ce lacrimile imi dadeau afara.
- Imi pasa, imi pasa! Nu trebuia sa te gandesti ca nu! Te iubesc mult, Daymon, chiar daca nu o arat tot timpul! Toti te iubim...
- Si eu te iubesc, Harley... murmura el si colturile gurii ii tremurara de oboseala.
Am zambit printre lacrimi si mi-am lipit fruntea de a lui.
***
- UNDE- ATI- FOST?
Dolores Umbridge *hmhm Umbitch* inainta spre noi, cu mainile in sold. Era imbracata intr-un halat lung și... roz, bineinteles. Fata ii era schimonosita de furie si buzele parca erau cele mai mici linii. Aproape că am vrut să o plesnesc.
CITEȘTI
Harley Potter #5- Profetia
Fanfiction5/7 Vremuri întunecate ii asteapta pe gemenii Potter. Mai ales pe prietenii lor, cei rămași în viață, acum că Lordul Întunericului a renăscut. Harley începe să aibă mai multe viziuni, fiecare mai înfricoșătoare și mai reală că cea precedentă. Nu ști...