VIII. Răpirea

357 47 17
                                    

- Nu pot sa cred ca ti-a facut asta!

- Trebuie sa faci ceva, Harry, sa-i spui macar lui Dumbledore!

- Nu, deja are destule pe cap!

- Ei, si tu...

- Spune-i lui Sirius.

- Da, lui i-am spus.

Auzeam clar toata discutia lor de pe hol. Harry, Hermione si Ron veneau in fiecare seara sa ma ajute sa tin pasul cu scoala si din cauza linistii, auzeam perfect orice se intampla pe hol. Nu, nu eram varcolac!

M-am ridicat in fund si am asteptat sa intre in camera spitalului, cu sufletul la gura. Ce naiba discutau acolo?

Dupa incidentul cu Draco mă așteptam la orice. Acum, Malfoy fusese suspendat pentru cateva săptămâni, pentru investigații. Ministerul fusese cu siguranta mituit de tatal lui ca sa nu fie exmatriculat, cu toate ca aproape omorase un student, adica pe mine.

Mulți dintre profesori și angajați ai Ministerului, care aveau sa se ocupe de caz, credeau că era iar posedat. Acum ca Lordul Întunericului se întorsese, profesorii credeau că era posibil orice!

Daymon ma salvase, dar nu prea venea, iar in fiecare seara visam urat. Îmi aduceam aminte că în seara aceea, Daymon se dusese pana la Fred sa îi spună ce se întâmplase - asa de bun era! Dar, după aceea, nu se mai întorsese. Ron avea dreptate - era ca un mormânt...

- Pamantul catre Harley!

Hermione deschidea niste caiete pe pat, iar Harry si Ron scotoceau prin ghiozdan. M-am uitat la Harry insistent, cercetandu-i corpul. Daca avea ceva... o rană... un semn... despre ce vorbeau pe hol? Ce avea Harry? Ce...

I-am văzut mâna stângă.

- Harry! am sarit eu.

- Ce? a sarit si el.

- Ce ai scris pe mana?!

- Ăăă... Da, Umbitch mi-a inscriptionat replica ei favorita. S-a enervat ca i-am zis despre intoarcerea lui Voldemort si mi-a dat detentie si... Ta daaa!

- Trebuie neaparat sa-i spui lui -

- Dumbledore? termina Hermione. Nici gand. Nu vrea.

- Ai perfecta dreptate, Hermione, nu vreau! o ironiza Harry.

- Haha.

Le-am zambit impaciuitoare amandurora si am zis incet:

- Vreo veste de la Fred si George?

- Da, isi tot fac planuri despre magazinul lor cu glume pe care vor sa-l faca pe Aleea Diagon. Nu prea mai stau asa de mult cu noi. Lee Jordan a intrat si el in afacere! zise Ron.

- Si profesorii? am zis repede, uimita.

- Nu stiu nimic.

Mi-am privit genunchii si am murmurat:

- Credeam ca o sa mai vina sa vorbim...

- Fred? spuse Hermione intelegatoare.

- Pai, da! am exclamat.

Fata a privit in jos si a deschis gura, dar a ezitat. I-am observat perfect reactia. Hermione se tot uita la Harry, care ii arunca priviri ciudate lui Ron.

- Ce s-a intamplat? am zis dur, facandu-i sa tresara.

- Pai, incepu Ron cu obrajii rosii. L-am vazut pe Fred plimbandu-se pe hol, in timpul noptii cu...

- Cu...? am zis, fierband de nerabdare.

- Alicia Spinnet.

Am inghetat. Alicia? Fata aia din echipa de Vâjhaț? Am cascat gura, dar din galtej mi-a iesit doar un sunet sugrumat. M-am uitat in jos si am zis tremurat:

Harley Potter #5- Profetia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum