XII. La Capul de mistreț

343 43 10
                                    

Ochii lui Daymon ii impungeau pe ai mei cu fiecare secunda. M-am pus pe patul lui si am ramas asa, apropiati, cu buzele departate de cativa milimetrii.

Ce faceam?

M-am uitat deodata speriata la el, si m-am dat foarte putin in spate. Nu, nu trebuia sa fac asta... Nu puteam.

Daymon isi puse mana in dreptul inimii mele.

- Calmeaza-te! Nu musc.

Am suras si am zis:

- Stii ca nu ar trebui sa... stii tu...

- Sa ma saruti? Nu trebuie.

Am inghitit in sec. O, nu, psihologia inversa...

- Vrei? sopti el.

M-a socat. L-am privit cu ochii mariti, auzind doar respiratia lui linistita si bataile inimii mele agitate.

Nu stiam ce sa fac.

- Esti ok?

- Aa... nu? am zis incet.

- Cand am zis ca nu trebuie, am vorbit serios. Dar mi-ar placea sa te tin in brate. Pot?

Nu am asteptat sa ii raspund - l-am imbratisat.

***

- Cati oameni or sa vina?

- Cativa... murmura Hermione.

Eram in Capul de Mistret si asteptam grupul cu care trebuia sa discutam despre Apararea Contra Magiei Negre. Harry era super agitat, il intelegeam. Si eu aveam emotii; eram curioasa cine avea sa vina.

Usa barului ponosit se deschise. Pe acolo intrara mai intai Neville cu Dean si Lavander, Paravati si Padma Patil, Cho, Marissa, Katie Bell, Alicia Spinnet, Luna Lovegood, Angelina Johnson, Colin si Denis Creevey, Ernie McMillan, Justin Finch-Fletchey, Hannah Abbot, Susan Bones, si multi altii. Lee, Fred si George intrara ultimii cu Ginny si inchisera usa.

Mi-am dat ochii peste cap si am spus, oftand:

- Gosh, cred ca glumesti...

- Ti-a mai zis ceva Fred? zise Harry defensiv.

- Nu, nu, frățioare! am spus, mângâindu-l pe umăr.

Hermione zambi. Harry o privi suparat, dar nu avea ce face.

Daymon se incorda langa mine, zambindu-mi incurajator. Barmanul arata de parca cineva il pocnise in cap. Eram asa de mulți într-o încăpere asa de mica...

- Buna! zise Hermione incet. Ă... Ma bucur ca ati venit. Se pare ca idea lui Harry si Harley, aaa, pardon, ideea mea a fost populara. Deci, stim de ce suntem aici. Vrem sa ripostam. Nu? Adica, orele cu Umbridge nu sunt deloc folositoare, nu ne invata cum sa ne aparam. Harry si Harley ar putea. Si, avand in vedere ca avem o problema uriasa... Trebuie sa fim pregatiti. Pentru ca...

Eu am vorbit imediat, facand-o pe Hermione sa se relaxeze, sa scape de emotii.

- Pentru ca Lordul Voldemort s-a intors.

Toti au intors ochii spre mine. Fred ma privea fix, fara nicio expresie. Am inghetat si am spus, repede:

- Acum ca am terminat ideea, trebuie doar sa mai hotaram locul si data...

- Ai tu vreo dovada ca s-a intors Stii-tu-cine?

Harry a marait ceva si am intrebat dur:

- Tu cine esti?

- Zcharias Smith. Si nu cred ca s-a intors.

Băiatul brunet care comentase stătea lângă Ginny, care îl privea supărată. Eu m-am încruntat la el.

Harley Potter #5- Profetia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum