XVII. Final foarte fericit

565 50 40
                                    

S-ar putea sa-i fac fericiti pe unii cu capitolul asta. Eu una sunt mai fericita.

so i m not gonna keep you waiting

enjoy ♥️

- Kiara? a murmurat Neville, ridicându-se ușor. Ochii îi străluceau puternic.

- Kiara! am strigat.

M-am ridicat si am fugit spre ea, cu mainile deschise. Am luat-o in brate si am inceput sa plang de fericire ca o vad, iar ea m-a strans mai tare ca niciodata:

- O, Doamne, Kiara, cum ai...?

- Cum de nu sunt moarta? zise ea si se departa. Asta nu stiu daca sa-ti spun...

- C-cum adica? am zis stergandu-mi lacrimile.

Harry a alergat spre noi si Kiara l-a cuprins intr-o imbratisare  frățească. Îmi aduceam aminte că Kiara îl iubea pe Harry - oare sentimentele dispăruseră?

- Ne ducem noi dupa Bellatrix! ne anunta Lupin si pleca.

- Nu vă mișcați de aici! a spus Moody, iar ochiul lui magic ne-a luat în vizor pe toți.

- Kiara, spune-ne! am zis tremurand.

- Daymon.

Am zambit:

- El a facut-o...? Te-a inviat?

- Harley, nu poti invia oameni! zise Kiara tare.

Speranta se risipise. O lacrima mi se scurse pe obraz.

- Atunci, cum a facut? zise Harry.

- Dupa ce a aruncat Dolohov blestemul pe mine... M-a luat si a observat ca aveam ceva in jurul inimii. Acolo intrase blestemul. Mi-am pus-o, este un fel de protectie, inainte sa ma gaseasca si cand a scos-o, am reusit sa supravietuiesc. Dar, m-a dus la o doamna si m-a ingrijit.

- Cum a stiut Daymon asta? am zis stupefiata. Noua nu ne-a spus nimic... Nici nu era cu noi înainte sa venim aici!

- N-ai auzit, Harley? sopti Kiara.

Se uita in spate, unde era Tonks. Statea de paza, dar tot la mine se uita. Cu aceeași privire trista. Mă saturasem ca oamenii să se uite asa la mine...

- Harley, incepu Tonks, chiar inainte sa plecati voi spre locul acesta, noi l-am urmarit pe Daymon si ne-am intalnit cu Kiara. Era cu Devoratorii.

- Cine? am zis tremurat.

- Daymon.

- Nu!

- Ba da.

- NU! am strigat si fix in momentul acela s-au intors Dumbledore si restul.

- Bellatrix a plecat! anunta Moody. Albus, avem o problema. Daca Fudge nu crede că Voldemort s-a întors, o sa se creeze zarvă, ca atunci cand Harley stia tot.

- Ce s-a intamplat, domnule profesor? zise Harry nervos.

- Fudge a venit sa ne spuna ca nu crede ca s-a intors Voldemort, chiar daca l-a vazut.

Harry se aseza pe podea si isi puse capul in maini, gandindu-se la Sirius. Voia sa o omoare pe Bellatrix. Sa o faca bucăți!

- Daymon... am zis eu repirand greu... s-a aliat cu... C-Cum?

Kiara avea si ea lacrimi in ochi:

- A zis ca vrea sa se revanseze pentru Cassie. Sa se razbune.

- Atunci de ce a zis ca ma iubeste...?

Harley Potter #5- Profetia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum