DIN ORDINUL MARELUI INCHIZITOR DE LA HOGWARTS
Toate organizatiile, societatile, echipele, grupurile si cluburile elevilor sunt din acest moment desfiintate.
Daca Marele Inchizitor va vedea ca fara aprobarea acestuia o sa incalce decretul, va fi imediat exmatriculat.
Cele de sus sunt comform Decretului Educational Numarul Douazeci si Patru.
Semnat: Dolores Umbridge, Mare Inchizitor.
- Incredibil! am spus si am cascat ochii la panou.
- E clar, concluziona Ron cu o voce amuzantă. Stie.
- Nu are cum... murmura Hermione cu mana la gura.
- Atunci, de ce ar fi ranit-o pe Hedwig, când îmi aducea scrisorile? intreba Harry.
- Ești absolut sigur?
- Si aproape ca l-a prins pe Sirius...
- E grav, foarte grav! am zis si m-am uitat la Hermione. Ce facem?
Ea se uita speriata in jur.
- Nu stiu, dar nu cred ca ar trebui sa mai...
- HERMIONE!
Ron era rosu. Fata il privi ofensata.
- Nu putem sa renuntam acum! Nu acum!
Eu am zis, cu mainile la piept:
- Are dreptate, Hermione, nu putem. Eu nu renunt.
M-am indepartat de ei si m-am dus spre dormitoarele fetelor, ca sa-mi iau temele. Era weekend si puteam sa stam afara ca sa ne facem temele. De obicei mergeam cu Kiara si Ginny, dar acum ca Kiara era moarta si Ginny iesea cu Michael Corner, mergeam singura.
Aerul era cald si batea un vant usor. In drum spre copacul sub care stateam eu de obicei, m-am intalnit cu Lexa, care se plimba langa Dulce, cu multe foi in mana.
Iarba era moale si calda cand m-am asezat si am inceput sa citesc. Caietele erau deschise larg si eram gata sa-mi completez formulele magice, cand am simtit o mana pe picior. Mi-am intors privirea si am zambit. Era Daymon.
- Inveti in weekend?
- Da, nu am apucat sa termin! am oftat si m-am holbat la formulele pentru Potiuni.
Daymon mi-a luat caietul si a rasfoit paginile. Mai multe randuri erau colorate cu rosu, altele cu portocaliu, altele cu albastru.
- De ce le-ai colorat asa? rase el.
M-am inrosit si am spus:
- Sunt... groaznica la Potiuni. Si de-aia le-am facut asa... Rosu inseamna ''nu stiu deloc'', portocaliu ''inca mai lucrez la asta'' si albastru ca '' am inteles''. Mai mereu folosesc portocaliu. Nu-s buna si Hermione imi explica aiurea.
Daymon imi inchise caietul si zise:
- Dar ai numai ''Remarcabil''!
- De la punctele in plus...
- Ei, na... Iti iei notite? Vinerea asta le-ai luat? ma intreba el.
- Desigur!
Am deschis un alt caiet si am ramas cu gura cascata. Vreo trei pagini erau umplute cu litere si pauze largi, ca si cum ar fi fost o forma. Creau un fel de glob si...
- Aaa... ok? Harley, esti bine?
- Nu stiu... am soptit, holbandu-ma la caietul meu.
- E prima oara?
CITEȘTI
Harley Potter #5- Profetia
Hayran Kurgu5/7 Vremuri întunecate ii asteapta pe gemenii Potter. Mai ales pe prietenii lor, cei rămași în viață, acum că Lordul Întunericului a renăscut. Harley începe să aibă mai multe viziuni, fiecare mai înfricoșătoare și mai reală că cea precedentă. Nu ști...