Ok, s-ar putea sa va ametesc rau cu capitolul asta, dar am trecut acum la partea asta pentru ca vreau sa aflati ceva.
anyway, it s gonna be awsome so...
enjoy♥️
- Harley!
Profetia...
- Harley, esti bine?
Niciunul nu poate trai in timp ce celelalt supravietuieste...
- Nu...
- Harley!
- Niciunul nu poate trai in timp ce celalalt supravietuieste...
- Ce?
Ma impleticeam pe deal spre padure. Auzeam voci. Multe voci. Nu stiam cum ajunsesem aici. Eram la Hogwarts, eram acolo de o lună... Nici nu mai țineam minte ce se întâmplase clar înainte de voci!
Aflasem acum o ora rezultatele bune pe care le luasem la NOV-uri, dar acum viziunile ma innebuneau. Fugisem din clasa, nu puteam suporta. Nici nu aflasem toate rezultatele! Vocile mă luaseră brusc.
Cel nascut la sfarsitul lui iulie....
- Harley!
Harry ma lua de brat si ma scutura, in timp ce picioarele imi cedau. Hermione, Ron, Neville, Ginny si Luna alergau spre noi.
Am dat din cap, sa alung ameteala. Nu il vedeam pe Harry, il auzeam printre cele o mie de voci. Il vedeam pe Sirius, cazand dupa acel val, auzeam o voce tremuratoare care recita o profetie, imi venea sa tip!
- Harley, respira!
L-am strans pe Harry tare de mana.
- Harry! am zis aproape inecandu-ma. E el. Este...
- Sirius?
- Da! am spus si am inceput sa plang. Harry, il vad! Este intr-o camera, este mare, cu coloane negre de piatra... Si e un văl in mijloc.
- Un ce? Harley, ma sperii!
- Aculta-ma, Harry! am strigat disperata. Stiu ca am suportat asta intregul an, dar acum chiar nu mai pot. Vreau sa plecati cat mai departe de mine! O sa va omor daca o sa tip!
- Nu o sa tipi! zise el calm. Sirius nu o sa moara.
- Harry, nu e doar o presimtire! Acum cateva zile, dupa ce ne-am intors de la Craciun, am avut atat de des astea, incat...
Am inchis ochii si m-am proptit de fratele meu. Vedeam clar camera, era lunga, aproape circulara si...
- Departamentul Ministerelor.
- Ce? am zis si brusc am vazut in fata ochilor pe prietenii mei.
M-am uitat la fiecare pe rand, respirand sacadat.
- Harry, repeta ce ai zis! a spus Hermione repede.
- Departamentul Ministerelor! spuse Harry. Mai stiti cand v-am zis ca tot visez un hol si o camera cu globuri?
- Alea-s profetii, Harry! l-am atentionat.
- Ce? Profeții? a făcut Ron.
- Asculta, in toate zilele astea, am auzit niste voci, am inceput eu nervoasa, care nu se mai potolesc! Toate spun acelasi lucru : o profetie despre un baiat care s-a nascut la sfarsitul lui iulie, despre unul care nu poate supravietui in timp ce celalalt traieste. Harry, undeva, pe un raft de acolo, exista o profetie facuta pentru tine si Voldemort, special facuta...
- De ce eu? se mira el.
- Tu ai primit cicatricea. Ai primit ceva de la el!
- Si tu?
CITEȘTI
Harley Potter #5- Profetia
Fanfiction5/7 Vremuri întunecate ii asteapta pe gemenii Potter. Mai ales pe prietenii lor, cei rămași în viață, acum că Lordul Întunericului a renăscut. Harley începe să aibă mai multe viziuni, fiecare mai înfricoșătoare și mai reală că cea precedentă. Nu ști...