IV. Ultima zi în Casa Cumplită

421 43 19
                                    

la media aveți un edit făcut de mine ♥️

enjoy

Totul se auzea ca sub apa. Parea ca merge cu incetinitorul... Parea ca timpul nu voia sa inaintez. Alergam.

Alergam spre casa matusii, cu Lupin, Hermione si Ron in urma mea. Harry fusese dus la audiere. Am intrat pe peluza. Am deschis usa. M-am grabit sa urc la etaj, in camera lui Daymon. Inima mea se auzea infundat si puternic, iar urechile imi tiuiau.

Am apasat pe clanta, si am intrat in camera. Pe pat erau Daymon si Kiara. Kiara statea inerta in bratele fratelui ei, iar el plangea, cu fruntea lipita de a ei.

- Daymon!

M-am pus pe pat langa el. Daymon s-a uitat la mine, cu ochii inlacrimati stralucind albastri. L-am luat in brate, iar el si-a pus capul pe umarul meu. L-am mangaiat pe spate si am inceput sa plang iar, strangand mana Kiarei. Lupin si cei doi o luara pe Kiara. Daymon plangea in continuare pe umarul meu.

Parul roscat ii batea fata, iar capul meu era acum aplecat peste al lui, plangand impreuna. I-am ridicat capul si el a zis tremurat:

- De unde ai stiut...?

- Am vazut! Sunt Banshee...

- Ai tipat...? murmura el.

- Da...

Daymon m-a privit si o lacrima i s-a scurs de pe gene. Mi-a sters lacrimile de pe obraz si isi musca buza.

- Stiu cum e sa pierzi pe cineva... Imi pare rau!

- Stiu, Harley, stiu... murmura el. Stiu ca si tu tineai la Kiara!

- Da, Daymon, dar nu la fel de mult cum tineai tu! Dragostea frateasca este mult mai puternica!

Daymon a dat afirmativ din cap. Era asa de aproape de mine, incat puteam sa-i vad lacrimile de pe genele negre. Era foarte aproape. M-am retras si am zis:

- Ce...faci...?

El a privit in jos si a tusit incet. L-am mangaiat pe umar. Pf... ce aproape fusese...

- Harley?

M-am trezit din visare. Eram la masa, in casa lui Sirius, iar lingura plina de lapte se legana usor. Fred imi duse lingurita la buze, facandu-ma sa surad. Am zis incet:

- Imi aminteam ce s-a intamplat ieri.

Fred m-a luat de umeri:

- O sa treci peste asta... Priveste partea buna.

- Care...? am zis si l-am privit.

- Harry vine la Hogwarts.

Am zambit. Am zambit ca sa il fac pe Fred sa creada ca eram ok. Dar nu eram! L-am privit pe Daymon, care statea pe cealalta parte a mesei. Era cu ochii rosii si umflati de la plans, iar lingura i se balansa in mana fara vlaga.

Nu eram ok, pentru ca o visasem pe Kiara cum murea. Si n-am tipat spre Dolohov. Nu am facut nimic ca sa-l indepartez de ea. Fara blestemul Cruciatus, Kiara ar fi putut avea o sansa... Daca nu vedeam cum se intampla...

O mana mi-a mangaiat umarul. Mi-am ridicat capul.

- Buna, am zis incet cand Sirius s-a asezat langa mine.

El mi-a intins un servetel.

- Pot sa vorbesc cu tine despre...?

- Da, nu am nicio problema... am zis incet.

Harley Potter #5- Profetia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum