“Kristen şaka yapıyor Harry,” dedi Louis bana bakarak.
“Pekala Harry’cik seni daha fazla yormayayım.” Dedim sırıtarak.
“İyi olur,” derken gözlerini kıstı Harry.
Niall odasına çıkmak için bizden izin istedi ve ilk veda eden o oldu. Zaten benimle olduğu zamanlarda atarlıydı. Hayır ben bir şey yapmamıştım ki! Sakinim.
“Kristen burada kalmak ister misin?” diye sordu Zayn gülümseyerek. Gülmesene olum, tahrik oluyorum.
“Ha tabi,” dedim kekeleyerek.
“O zaman şu yukarıdaki odayı verelim,” diye söze atladı Harry.
“Ben burada yatardım Harry.”
“Olur mu hiç? Hadi bakalım yukarıya. Hatta ben sana gösteriyim,” dedi Harry otuz iki diş sırıtarak. Amacını anlamıştım tabi ki.
Harry’nin ağzından
Bana sümüklü demek neymiş öğreneceksin Kristen. Bu sabahtan itibaren sana çişli diyecekler. Sırıtırken Kristen’ın yukarı çıkmasını bekliyordum.
Kristen’ın ağzından
Bu gülüşün arkasında bir şey vardı. Ne yapacaktı ki? En iyisi uyumamak.
(00.21)
Hala uyumamıştım. Harry bir şey yapmayacaktı belki de. Belki de kendimi buna hazırlamıştım. Yine de numara yapmaktan zarar gelmezdi. Yoksa bu gelen Harry mi? Gözlerimi yumdum.
Harry’nin ağzından
Kristen uyuduğuna göre arkamda sakladığım bardağı çıkarabilirdim. Kapıyı araladım ve yatağına yaklaştım. Üzerine eğildiğimde farketmeden kusursuz yüz hatlarını incelediğimi anladım. Başımı iki yana sallayıp işime koyuldum. Suyu yavaşça arkasına getirip döküyordum ki gözlerini açtı. Bardak elimde kalmıştı.
Kristen’ın ağzından
“Harry?” diyerek yataktan fırladım. Elinde bardakla öylece dikiliyordu. Kapının arasından sızan ışıkla yüzündeki şaşkınlığı farkedebiliyordum. Bir şeyler yapacağını anladığımı söylemiştim değil mi?
“Kristen…”
“O elindekiyle ne halt ediyordun? Hem de burada?”
Bardağı yanımdaki komidine bıraktı ve gülümsedi. “Sana su getirmiştim.”
Gözlerimi, gözlerine diktim. Üzerine yürümeye başladım.
“Bana yalan söyleme seni kıvırcık!”
Kolumdan tuttu ve gözlerini kıstı.
“Yalan söylemiyorum!”
“Kolumu bırak!”
“Kolunu falan- Ah pekala.”
Kolumu bıraktığında kollarımı göğsümde birleştirip ağırlığımı tek ayağıma verdim.
“Bir açıklama bekliyorum, Styles.”