Jack yanımdan uzaklaştıktan sonra Harry yanımda bitivermişti.
“Onunla konuşmak istemiyorsun değil mi?”
Başımı ona çevirip gözlerimi kıstım.
“Seninle de konuşmak istemiyorum kıvırcık,” dedikten sonra kıvırtarak odama çıktım.
Akşamki parti için seçtiğim elbise siyah ve miniydi. Sırt dekoltesi vardı. Saçlarımı at kuyruğu yapıp ayakkabılarımı giydim. Sonra dudaklarıma parlatıcı, gözlerime de kalem sürdüm. Güzel görünüyordum. Otel odamdan çıktığımda kapıda beni bekleyen bir Niall vardı.
“Çok güzel olmuşsun,” dedi gülümseyerek.
“Sen de çok yakışıklı olmuşsun,” dedim gülümseyerek. Koluna girdikten sonra yürümeye başladık. Parti salonuna geldiğimizde Zayn, Louis ve Liam’ı görebilmiştim. Harry yoktu. Bozuntuya vermeden çocukların yanına gittim ve bir içki aldım. Sırtım kapıya dönük olduğu için kimin geldiğini göremiyordum. Niall bana işaret verdiğinde arkama baktım. Harry ve esmer bir kız gelmişti. Her gün farklı kız. Oh ne ala! Dişlerimi sıktıktan sonra Niall’a dönüp, “Bu kız da kim,” diye tısladım. Niall kulağıma yatıştırıcı sözler söylemekle meşgulken Harry ve esmer yanımıza gelmişti. Hatta kız, Louis, Zayn ve Liam’la çok iyi anlaşıyordu. Niall benim durumumu bildiği için ona karşı mesafeli olmayı tercih etmişti. Ben ise gözlerimi kısıp içkimi yudumlamıştım. Hah. Çok da umurumdaydı da. Harry sonunda bir açıklama yapmak için ağzını açtı.
“Bu Diana. Benim arkadaşım.. kız arkadaşım,”