3. Bölüm

1.5K 77 2
                                    

Bölüm şarkısı : Fettah Can : Kalp Ağrısı.

'' Onu orada öyle bıraktın mı?  '' Omuzlarımı silktim. Ege'yi orada öylece bırakmış ve Bora beye haber vermeden konser alanını terketmiştim. Bu yaptığımın yanlış olduğunu biliyordum,  ama kendime hakim olamamıştım.

" Bu çok yanlış olmuş ama. '' Gözlerimi yerden kaldırdım ve bir an için Ceren'in gözlerine baktım. Cidden bu sefer suçluydum,  onu terkederken olduğum gibi. Ama en azından Ceren'in beni rahatlatacak kelimeler söylemesini bekliyordum.

" Biliyorum,  ama o an katlanamadım. '' Yüzünde anlayışlı bir gülümseme belirdi. Bu beni biraz olsun rahatlatırken çalan telefonumla yerimden sıçradım. Arayan kişiyi gördüğüm zaman ise odanın içinde dört dönmeye başladım.

" Ege arıyor,  Ege arıyor. Ne yapacağım ben!  '' Ceren endişeli gözlerle bana bakmaya başlayınca daha da panikledim. Acaba benim kaçtığımı mı görmüştü?  Sonunda telefon sustuğunda derin bir nefes aldım ve Ceren'in yanına oturdum.

" Bunu yapman daha da yanlış oldu Buse. ''

" Buraya gelmem zaten yanlıştı Ceren. Burda da yanlış işler yapacaktım elbet. '' Odadan dışarı çıkıp mutfağa geçtim. Bu olayların üstüne bir soğuk su giderdi anca. Dolabı açıp suyu aldım ve kafama diktim. Arkamdan gelen sesle öksürmeye başladım. Gökhan birisiyle telefonda konuşuyordu.

" Her gece yanına gelirim ben bebeğim. '' Dolabı kapadım ve mutfaktan koşar adımlarla çıkıp tam karşısındaki odaya girdim. Bu konuşmayı duyduğumu bilmesini istemiyordum. Arkamdan gelen kahkaha sesiyle panik yapıp hemen oraya döndüm. Bir kız yatakta oturmuş gülüyordu.

" Sende mi bize katılacaksın?  '' Kapıyı açıp tekrar dışarı adımımı attığımda bir bedene çarptım ve çığlık attım. Karşımdaki ağzımı kapatsa da ben çığlık atmaya devam ediyordum. Ceren odadan kulağında telefonla çıkınca gözlerimi ona çevirdim. Bir dakika,  o kulağındaki benim telefonum. Karşımdaki elini daha çok bastırınca kafamı kaldırıp ona baktım ve üstü çıplak bir Gökhanla karşılaştım. O sırada elini ağzımdan çekmek gibi bir hata yaptı ve ben bir çığlık daha attım.  Ceren'in gözleri kocaman açıldı,  bize doğru gelmeye başladığı sırada Gökhanda küfretmeye başlamıştı.

" Gökhan sen odaya gir, üstüne birşey giy. Sende benimle gel. '' Odaya doğru onun peşinden yürümeye başladım, sesim.çıkmıyordu. Odada aniden dönüp telefonu bana doğru uzatınca kaşlarımı kaldırdım.

" Ege seninle konuşmak istiyor. ''  Telefonu elime alıp kulağıma koydum. Sesimin tonunu sakin tutmaya çalışarak  '' Efendim?  '' dedim.

" Neden yine kaçar gibi gittin?  '' Başımı kaldırıp Ceren'e baktım. Ne diyecektim? Telefonu açtıysa bunu da düşünmesi gerekiyordu. Bana hareketleri ile anlattığı şeyi aynen ona dedim.

" Ceren aradı. Acil gelmem gerektiğini söyledi. '' Söylediğime inanmadığını belli edercesine homurdandı.

" Telefonuna hiç bakmadın ki!  ''

" Konser boyunca beni mi izledin?  '' Karşıdaki ses kesilince Ceren baş parmağını kaldırıp iyi olduğumu belirtti.  Bana nasıl davranırsa aynı şekilde karşılığını alacaktı.

" Neyse kapatıyorum ben Ege. '' Hemen kapatma tuşuna bastım ve telefonu komidinin üstüne bıraktım. Ceren gülümseyerek bana doğru geldi.

" Seninle gurur duyuyorum canım. '' Derin bir nefes verdim ve bende gülümsedim. Ceren aniden kaşlarını çatınca ona baktım.

" Gökhanla ne oldu?  '' Kendimi yatağa bırakıp elimi gözlerimin üstüne koydum.

BIRAKMA BENİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin