15. Bölüm

1.1K 55 2
                                    

Sıkıntıdan patlama noktasına gelmiştim. Bu programa beni neden çıkardıklarını hala anlamamıştım. Çünkü ben köşede oturmuş, olanları seyrederken bütün sorular Ege'ye soruluyordu. Madem böyle yapacaklardı, beni neden çağırmışlardı ? Gözlerimi Ege'ye çevirdiğimde göz göze geldik. Bana kocaman bir gülümseme bahşedince bende ona gülümsedim. 

" Aranızda birşey olduğu dedikoduları doğru mu ? " 

Sunucunun doğrudan sorusu üzerine şaşkınlıkla ona baktım. Soru bana yöneltildiğinden ne diyeceğimi bilememiştim. Sonunda konuşmaya cesaret edebildiğimde ağzımı açtım ancak Ege benden önce davrandı. 

" Evet. Üç yıldan sonra onu görünce dayanamadığımı belirtmeliyim. " 

" Öyle mi ? Ama bir konserinizde nişanlınızı oradaki hayranlarınıza tanıttığınız fotoğraflarla kayıtlı. " 

Gözlerimi merakla Ege'ye çevirdim. Bakalım buna ne diyecekti ? O gün gözlerimin önünde bunu yaparken bunu yapmaktan zevk almıştı. Şu anda bende kıvranmasından büyük zevk alacaktım. 

" Aslında evet, bir nişanlım vardı. Ancak dediğim gibi Buse'yi görünce dayanamadım. Bizim önceden de bir ilişkimiz vardı. Özel nedenlerden ayrılmak zorunda kalmıştık. " 

Seyircilerde bir fısıldaşma olunca tırnaklarımı yememek için ellerimi kucağımda birleştirdim. Benden hoşlanmadıklarını bakışlarından anlıyordum. Dudağımı kanatırcasına dişledim. Buradan çıkmak istiyordum. 

" Buse hanım ? Önceki ilişkinizden bir çocuğunuz olduğu doğru mu ? " 

Arkadaki ekrana Melek'in fotoğrafları çıkınca şaşkınlıkla iç çektim. O günkü fotoğraflardı bunlar. Yemeğe giderken çekilmiş fotoğraflar. 

" Evet, bir kızım var. " 

" Peki kızınızın babası kim ? " 

" Bu fazla kişisel bir soru oldu, " derken sesim fazlasıyla sinirli çıkmıştı. Kızımın babasının kim olduğu onları ilgilendirmiyordu. Ayrıca Allah aşkına ! Melek babasına çok benziyordu ! Nasıl anlamazlardı ? 

" Bebeğin babası benim. " 

Seyircilerde tekrar belirgin bir dalgalanma olunca Ege'ye döndüm. Ne yapmaya çalışıyordu o ? Yerinden kalkıp yanıma geldiğinde rahatladım. Yanımda birinin olduğunu hissetmeye çok ihtiyacım vardı. Yanıma oturup elimi tuttu. 

" O bebek ikimizin bebeği. " 

Sunucu ne diyeceğini bilemez gibi elindeki kağıtlara baktı. Bu sefer eli ayağına dolaşan tarafın o olması, hoşuma gitmişti. 

" Ege bey gruptan ayrılacağınız doğru mu ? " 

Konuyu aniden değiştirmesine şaşırmamıştım. Benim şaşırdığım nokta dediği şey olmuştu. Ege grubundan ayrılacak mıydı ? 

" Düşünmüyor değilim. " 

" Bunun sebebi nedir ? " 

Bana, gözlerimin içine baktı. Eliyle yüzüme düşen saçlarımı yüzümden çekti. Bana öyle odaklanmıştı ki kadın öksürme gereği hissetti. 

" Özel hayatın, özel kalması gerektiğine inanıyorum. Ancak ünlü bir grupta şarkıcıyken bu mümkün olmuyor. " 

" Elçin hanımda bu sorun olmamıştı. " 

Arkadaki ekrana bu sefer ikisinin resimleri gelincee bakışlarımı oraya çevirdim. Yüzümü kendine çevirmeye çalışsa da izin vermiyordum. Ege ve kadının öpüştüğü fotoğraflara bakarken yutkundum. Ancak boğazımda büyük bir yumru oluşmuştu. Yakındanda gördüğüm halde bu görüntülere alışamıyordum. Yüzümdeki elini aşağı indirdim. Gözlerimin dolduğunu bildiğimden bakışlarımı bacaklarıma odaklamıştım. 

BIRAKMA BENİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin