Rozdział 35

83 6 0
                                    

Następnego dnia musiałam pojechać do pracy. Tak też zrobiłam. A co do wczorajszego dnia – chciałam zapomnieć.

Ubrana w zieloną bluzę i niebieskie dżinsy pojechałam moim pięknym Bugatti do pracy.

Weszłam do galerii. Od razu pobiegłam do ruchomych schodów, aby wjechać na piętro. Właśnie tam znajdował się Big Star.

Sklep był jeszcze zamknięty dla klientów. Jednak ja weszłam do środka bez problemu. Za ladą stała Ana, grzebała w telefonie.

Podniosła głowę i spojrzała na mnie. Widać było radość i entuzjazm w jej oczach.

– Lia! – wybiegła zza lady i objęła mnie. – Co ty tu robisz?

– Pracuję. – ominęłam ją i z torby wyjęłam koszulkę sklepu. – Od jakiejś... – spojrzałam na zegarek na ręku. – Minuty.

Poszłam do przebieralni i zmieniłam moją miękką bluzę na koszulkę sklepu. Torbę zostawiłam w odpowiednim miejscu i stanęłam za kasą. Obok mnie znalazła się Ana.

– Mam... – westchnęłam. – Mam mętlik w głowie. Od tego czasu, kiedy się na ciebie obraziłam. Byłam głupia, przecież to twoje życie i...

Nie dałam rady nic więcej powiedzieć. Ale gdy skończyłam moja ,,przyjaciółka" posmutniała.

– Chcę wrócić. – oznajmiła. – Rodzice mnie nie chcą. Przyjmiesz mnie?

Od razu się uśmiechnęłam. Powiedziełam jej, że tak. Ucieszyła się i odparła, że jutro z rana wróci. Powiedziałam jej też o imprezie, na którą zgodziła się pójść.

Ale jeszcze nie odnowiłyśmy przyjaźni.

Po jakichś pięciu minutach otworzyłam sklep. Jeszcze nikogo nie było, szefowej także.

*****
Praca minęła mi bez problemu. Spędziłam w tym sklepie pięć godzin i o dziwo nie mam dość.

Wróciłam do domu i zamiast spędzać czas z Ashem w moim pokoju musiałam naszykować lokum dla Any.

Kiedy wszystkie śmieci włożyłam do szafy przyszedł do mnie sms. Szybko odblokowałam telefon i spojrzałam na wyświetlacz.

Od Nick :
Akcja za dwa dni, 17:05, opuszczony garaż (siedziba gangu Czaszki), bądźcie koniecznie!

Ja :
Ok, będziemy tam😏😏😏

Pewnie zastanawiacie się kim jest Nick. A więc ten Nick Smith to moja druga prawa ręka. Bezgranicznie mu ufam i już wiele razy pokazał, że jest godzien tega jakże ważnego stanowiska.

____________________________________

Przepraszam, że krótki. Smutam 😂😂😂😂

Jak myślicie, kto należy do tego gangu Czaszki?

Coraz bliżej końca kochani!!!

Queen Of Killing | ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz