Poglavlje 2

407 13 0
                                    

Nicholas (06. 09. 2015.)

Kasnim na nastavu i to debelo. Profesor će mi oprostiti. Iz nekakvoga čudnog razloga me voli i mogu se smatrati sretnim jer ne voli svakoga. Ugledao sam Amiliu niz hodnik sa hrpom papira i knjigama u rukama. Očito nije znala gdje treba ići. Nosila je crne uske traperice i tanki pulover koji joj je izražavao dobru građu tijela. Prošao sam rukom kroz kosu i prišao joj.

„Dobro jutro ljubavi, problemi u pronalasku učionice?"-podigla je pogled s mnogobrojnih papira i osmjehnuo sam se. Danas je svoju crvenu kosu zavezala u rep, a ispod sivih očiju je imala podočnjake. Netko je držao gospođicu cijelu noć budnu ili to ili se nije naspavala. Više bih volio da ju ja držim budnu cijelu noć radeći svakakve prljave stvari.

„Dobro jutro i tebi šarmeru i ako te baš zanima, da, ne mogu pronaći predavaonicu fizike"-koje li slučajnosti da imamo isti sat zajedno. Uzela je papir sa pretpostavljam rasporedom predavaonica i ponovnu ju pregledala. 

„Taj papir je potpuno beskoristan. Pođi ravno niz hodnik, skreni lijevo i treća vrata desno je predavaonica fizike"-zahvalila mi se i krenula niz hodnik. Promatrao sam joj guzicu na trenutak dok nisam i ja krenuo za njom jer je i moja destinacija bila fizika. Okrenula se prema meni i upitala me-„Je li ti to mene pratiš?"

„To bi željela, priznaj. Znam da me potajno obožavaš i želiš imati moju djecu"-mislim tko ne bi htio imati ovakvog komada kao što sam ja pored sebe? Osmjehnula se pa odgovorila-„Što smo umišljeni"-nasmijala se zvonkim osmijehom.

„Radije bih se bacila pod vlak nego imala tvoju djecu"-kako samo može to reći?

„Za tvoje znanje, djevojke se bacaju na mene i mole me da im napravim dijete. Većina njih nije te sreće, kao ti. nudim ti svoju plodnu spermu, a ti si ju tako hladnokrvno odbila, moj ego je uništen ljubavi. Kako si  to mogla učiniti?"-stavio sam ruku na srce i glumio uvrijeđenost.

„Preživjeti ćeš ti to, veliki si dečko"-došli smo ispred učionice fizike. Stavila je ruku na kvaku i zastala na trenutak. Što je bilo? Zar se plaši otvoriti vrata?

„Onaj dio da se djevojke bacaju na tebe je malo vjerojatan. Trebala bih sama to ugledati da se uvjerim"-htio sam joj nešto reći, ali je već bila otvorila vrata. Pobjeđuješ ovu rundu Amilia. Profesor se nije ni okrenuo prema nama kada je rekao-„Ne možete prisustvovati nastavi"-sigurno je htjela reći da je nova i da nije mogla pronaći učionicu, ali sam ju prekinuo.

„Ona je sa mnom"-profesor se okrenuo prema nama i kimnuo mi. Šapnuo sam joj jedno molim, a ona me pogledala sa iznenađenjem u očima. Kada imaš privilegije treba ih i iskoristiti.

Amilia

Sjela sam negdje u sredinu ogromne učionice, a Nicholas se morao baš iza mene smjestiti. Od toliko slobodnih mjesta on je morao izabrati stolicu iza mene. Već sam sada znala da fizika neće biti moj omiljeni predmet. Nisam bila najbolja u njemu u srednjoj, a nisam bila ni toliko loša. Nije prošlo ni pet minuta od kako sam ušla, a pepeljasto plavi dečko me već zvao.

„Psst Amilia"-pokušavao je zadobiti moju pažnju. Kada se nisam odazvala pokušao je ponovno. Odgovora od mene neće dobiti, profesor me već ima na piku ne želim da me još izbaci iz predavaonice. Kada je uvidio da tako neće pridobiti moju pažnju pokušao mi je slati papiriće. I njih sam ignorirala. Prošlo je petnaestak minuta i baš sam pomislila da me ostavio na miru, počeo se igrati sa mojom kosom.

„Hoćeš li prestati više"-rekla sam tiho. Prvi mi je dan i ne želim biti ona studentica koja ometa nastavu.

„Neću dok mi ne odgovoriš na pitanje"-pogled sam svratila na malu hrpicu papirića. Bio je tako dosadan tokom predavanja i nije mogao čekati dok se ne oglasi zvono da me upita to njegovo važno pitanje.

Our StoryWhere stories live. Discover now