Poglavlje 27

205 15 0
                                    

3. 12.

Nicholas

Već pola sata ležim u krevetu i buljim u plafon. 294 kvadrata sam izbrojao na stropu. Ne znam zašto, ali sam užasno nervozan. Uhvatila me nekakva vrućina i ne to nije zato što je u sobi bilo sto stupnjeva. Vruće mi je jer znam da nećemo uspjeti. Nećemo pobijediti danas, a ako ne pobijedimo ne idemo u osminu finala. Ili je to možda zato što su Florida Moons jedina prava konkurencija u ovome natjecanju.

Ne bih rekao da igraju prljavo, ali igraju prljavo. Ne želim razmišljati o njima jer se uvijek naljutim na način igre koji igraju. Uskoro ćete vidjeti o čemu pričam.

„Ako ne prestaneš cupkati tom nogom Sydney"-upozorila me Kanada treći put za redom. Ustao sam sa klupe i počeo hodati gore-dolje. Uzdahnula je i nešto sebi u bradu promrmljala. Prošao sam rukama kroz kosu.

„Zašto si nervozan? Ponašaš se kao da ti je prva utakmica"-tako se i osjećam. Pogledao sam na sat koji mi je govorio da utakmica počinje za pet minuta. Kanada ne igra i ne mogu računati na nju da mi čuva leđa. Biti će tu Lian, ali Kanada i ja smo usklađeni, čitamo jedno drugome misli. Već zna koji pokret ću načiniti i dočekati me sa druge strane. Počeo sam gristi nokte što nikada ne činim.

„Smiri se i duboko udahni"-lako je njoj govoriti. Ne igra utakmicu i ne zna povijest između našeg kluba i Florida Moons. Igrao sam s njima pet puta u svojoj kratkoj karijeri i svih pet puta smo izgubili. Mogu dodati i šesti put toj listi.

„Kada sam ja bila nervozna prije utakmice, otac mi je znao govoriti-Igraj za ime na prednjoj strani dresa i oni će zapamtiti ime na leđima"-ako ne pobijedimo ovu utakmicu možemo se pozdraviti sa finalem. Trener je bio veoma smiren. Stajao je na rubu terena sa rukama na leđima i promatrao naše protivnike. Misli da ćemo ovoga puta pobijediti. Ima više nade nego mi svi zajedno. Prestao sam hodati i pogledao ju.

„Tvoj otac je zvučao kao mudar čovjek"-na trenutak se zagledala u daljinu prisjećajući se svog oca pretpostavljam. Isti osjećaj imam sa svojom majkom iako je se ne sjećam previše. Volio bih ju vidjeti još jednom barem na minutu. Čuti njezin pjevni glas, zagrliti ju i sakriti lice u njezin vrat.

„Bio je sjajan zapravo"-rekla je sa srećom u očima. Drago mi je da je imala lijep odnos sa svojim roditeljima i da je imala više-manje sretno djetinjstvo. Njezin osmijeh će nas odvesti do finala. Njezin osmijeh mi daje potrebno gorivo da pobijedimo ove mamlaze. Finale stižemo.

***

Kao što sam i očekivao čim dobiju loptu bacaju je u zrak drugome suigraču. Kako im to uopće uspijeva? Kako su došli do ovdje igrajući tako? Nisu izgubili niti jednu utakmicu da sada. Što su prošli timovi radili da izgube? Ta pitanja mi se roje glavom dok trčim kao manijak po terenu. Trebamo nešto poduzeti. Nemamo još puno da kraja utakmice. Bili su ispred našeg gola. Neću im dopustiti da dobiju još jednu utakmicu na temelju ovog plana igre.

Pogriješili su i Matt je uhvatio loptu. Dobacio ju je Lianu i počeo trčati kao da mu život ovisi o ovoj utakmici. Nismo daleko od toga. Lian i ja smo bili ispred suparničkog gola kao i tri protivna igrača. Lian mi je dodao loptu. Ako zajebam ovo mogu odmah pakirati kofere i pobjeći sa stadiona jer će me trener masakrirati ako me uhvati.

Uhvatio sam loptu, bacio ju u zrak i vrijeme je na kratko stalo. Kanada me naučila škaricama, tj. barem se nadam da jeste. Uspješnost ovog poteza je 40% što nije baš ohrabrujuće. Kako je njoj to stalno uspijevalo? Nisam ju nikada ugledao da je promašila loptu ili gol. Nikada neću naučiti ako ne žrtvujem nešto. Ovo činim za tebe Amilia. Lopta mi se vratila i napravio sam škarice. Puknuo sam loptu prema golu.

Nisam mogao gledati svoju propasti ili prolazak u osminu finala. Pao sam na tlo i čekao. Stadion je utihnuo i mislio sam da je sve gotovo no, začuo sam bodrenje sa tribina. Ovo stvarno nisam očekivao pošto smo suparnički tim, ali čuda očito postoje. Suigrači su me podigli sa poda i počeli grliti. Pogledao sam prema golu i ugledao loptu u mreži. Uspio sam. Kanada je uspjela. Idemo dalje. Igra je trajala još par sekundi, ali he već sve bilo gotovo. Ne mogu zabiti još jedan gol u takom kratkom vremenu. Sudac je zazviždao označavajući kraj utakmice.

Our StoryWhere stories live. Discover now