„Emma, dolaze sa lijeve strane"-provirila sam iznad niskog betonskog zida i pored glave mi je projurila boja. Život mi je upravo proletio pred očima.
„Sustižu nas. Opkoljene smo"-sjela sam natrag na hladno tlo i saopćila joj trenutnu situaciju. Ako se ne dogodi neko čudo, gotove smo.
„Vjeruješ li mi?"-upitala me. Kimnula sam.
„Idi nam onda po pobjedu"-ustala je i počela pucati boju u njihovome smjeru. To je bio njezin grandiozni plan? To nam je bio jedini plan zapravo i djelovao je. Pogodila je Matta nekoliko puta, ali ne i Aidena. Vjerujem da mu ovo nije prvi puta da igra paintball. Kretala sam se prema njima u čučnju, brzo i neprimjetno dok im je Emma privlačila pozornost.
Ustala sam i počela pucati u Aidenovom smjeru. Pogodila sam ga par puta. Nije uopće obraćao pažnju na mene, naciljao je svoju pušku u Emmu.
„Emma, nee"-potrčala sam prema njoj baš kada je Aiden opalio hitac. Bacila sam se ispred nje i uzela hitac namijenjen njoj. Pala sam na pod i držala se preko srca gdje je bila velika crvena mrlja od boje.
„Amy, spasila si mi život"-kleknula je pored mene i uzela me za ruku. Skinula je kacigu i zatakla crnu kovrčavu kosu iza uha.
„Nisam mu mogla dopustiti da te ozlijedi"-skinula sam svoju kacigu i zakašljala se glumeći bol. Iz kutka oka sam ugledala kako nam Aiden prilazi. Uzela sam svoju pušku i pogodila ga par puta u srce. Zaštitno odijelo mu je bilo prošarano crvenim, plavim i zelenim bojama. Osmjehnuo mi se i ugledala sam rupice na njegovom obrazu.
„Reci svima da smo pobijedili"-puška mi je pala iz ruke. Zatvorila sam oči i glumila smrt.
„Amilia, ne"-naslonila je glavu na moj trbuh. Otvorila sam jedno oko i pogledala ju.
„Pobijedili smo, zar ne?"-ustala sam i pogledala Aidena i Matta. Nije bilo mjesta na kojima nisu imali boje na sebi. Emma je imala na nekoliko mjesta boje, dok ja jedino na prsima.
„Kako je to fizički moguće?"-upitao me crnokosi dečko i privukao me k sebi.
„Godine i godine igranja COD-a se napokon isplatilo"-Daisy je jednom tjedno lagala stricu i strini da idem s njom na tulum, a zapravo sam išla u igraonicu sa svojim prijateljima i igrali bi Call of Duty. Možda sam i koji put izašla kroz prozor i tada se iskrala. Nedostaju mi te buntovnički dani. Pošto me stric i strina nisu previše voljeli, morale smo im lagati. Matt i Aiden su me gledali sa otvorenim ustima. Malo rečeno da su bili začuđeni.
„Što? I cure igraju igrice"-slegnula sam ramenima i uputila se sa Emmom prema izlazu iz dvorane. Tipični stereotip cure prema njihovom mišljenju bi trebala biti zaluđena šopingom i cipelama. Danas sam im dokazala da cure koje igraju postoje. Nadam se da sam razbila seksističku sliku u Aidenovoj glavi.
Razmišljala sam o njegovom volim te. Volim li ja Aidena? Moguće. A Nicholas, upitala me podsvijest. Što je sa Nicholasom? Sviđa ti se. Nije istina. I ti i ja znamo da lažeš, sada još pričam i sama sa sobom. Totalno si poludjela Amilia. Trebala bih posjetiti psihijatra možda mi propiše nekakve tablete. Otišli smo u obližnji restoran i ostatak večeri tamo proveli.
Nicholas (28. 10.)
Nikada nisam imao ovako dosadan tjedan. Gomila seminara, kolokvija, projektnih zadataka. Dosadnoo. Jedina svijetla točka dana su mi bile Kanadine i moje šale.
„Kanada, stani"-bila je brza s obzirom da je imala malene noge. Kamo joj se toliko žuri? Stala je i okrenula se na peti prema meni. Nije odavala nikakve znakove da je frustrirana ili tužna ili razočarana. Nije imala dobar tjedan sudeći do njezinom stavu.
VOUS LISEZ
Our Story
Roman pour AdolescentsAmilia i Nicholas su čiste suprotnosti, ali suprotnosti se privlače. Jedna oklada koja će im promijeniti život i Aiden, novi dečko na kampusu. Tko će osvojiti Amilijino srce i hoće li Nicholas dobiti svoju okladu? Ona, Amilia. Želi samo završiti f...