Техьон
-Техьон,з тобою все впорядку?-каже Чонгук
- Що?Зі мною все добре.
-Точно?Ахх,як я міг забути,я вже зрозумів,що сталося.Сподобалась дівчина та яка впала коло твоїх ніг?-каже Чонгук
-А й правда,таки сподобалась-каже Чімін-дивись як рум'янцем залився!Якби в мене так сталось.
-Що!!?Та ні зі мною все добре.-каже Техьон-я краще піду.
-Таки сподобалась-шопотом сказав Чімін.Оххх,що я говорю.Хіба я впорядку? Все таки сподобалась та дівчина,навіть не хочу цього признавати.
Але скажу,що це було дуже несподівано.Ти йдеш собі спокійно по аеропорту,вітаєшся з фанатами.І тут невідкуди появляється коло твоїх ніг незнайомка.Сказати,що я був шокований нічого не сказати.Але що ж я маю робити?Як справжній джентльмен я допомагаю цій незнайомці,і говорю до неї:
-Ти не забилась,з тобою все впорядку?-сказав я.
Але її поведінка мене здивувала,вопше нічого не говорити!!Вона що, мене боїться?Хоть би подивилась в очі.Але уявляєте по щучому приказу стається чудо, вона заговорила.Уявляєте!!
-Все добре,нічого,дуже дякую-сказала вона.
Але коли вона підняла голову,я був шокований,що вона європейської зовнішності.Звичайно я бачив багато європейок,але ця дівчина не така як інші.Чому?Тому що вона є дуже красива і струнка,але її очі..очі...просто нема слів.Здавалось,що я просто втопав в океані..в її океані.Ці очі випромінювали доброту.Не замітивши для себе я Стоп,що зі мною? Треба прийти до себе.
Стоп...А де вона ділась?Що,від мене вже дівчата тікають?Пфффф,не можливо.Вле це видно таки стається.Так,це всього лише дівчина,яку вперше зустрів.Це нічого не означає,просто симпатія.Мені треба зосередитись тільки на роботі і на нічому більше.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Твоя усмішка покорила мене
RomanceЖиття-це складна штука,завжди стикаєшся з різними проблеми,коли втрачаєш рідних людей..Але чи можна довіритися іншій людині,яку мало знаєш?Чи можна покохати?