Знайомство

1.5K 97 6
                                    

Зараз я в готелі,шукаю собі квартиру.Вже кілька варіантів знайшла тільки треба піти і все роздивитися...За роботу мені ще ніхто не звонив..і напевно вже не позвонити,треба іншу шукати.Але дивлюсь мене інтуїція підводить,тільки про них згадала,як звонять.

-Доброго дня, це Т/и?
-Так
-Це компанія Big Hit,ми розглянули вашу заявку і завтра в 10:00 чекаємо вас.Допобачення.
-Дякую, допобачення.

В мене зараз серце стане, НАРЕШТІ!! УРАААА!!От чого я не сподівалася,це попасти саме в Big Hit, навіть не надіялась.Уявляєте кожного дня бачити свою любиму групу,за якою ти фанатієш...Але треба себе спокійно поводити,не як бєшена фанатка.Я маю бути серйозною людиною..Що я говорю!?Це хіба колись було? Правильно,не було,але треба показати себе з кращої сторони..Тому завтра найважливіший день.Треба йти лягати спати,щоб швидше встати і підготуватись..

Уффф,надоїло,чому будильник так рано будить,я хочу спати!!!Стоп,я ж сьогодні йду в компанію.Точно!Коли ви б були у моєму номері ви б вмерли зі сміху,те як дівчина злітає з ліжку і як божевільна бігає,розкидає всі речі.Та я сама в шоці від себе була!

Я пішла в душ,поснідала,зробила укладку і легкий макіяж.Також оділа чорні класичні штани і бордову блузку..красотка!

Зараз 9:00 і я вже вийшла з готелю,зараз чекаю на таксі,краще швидше прийду,щоб не запізнитись.

От і таксі приїхало.Щоб себе заспокоїти я завжди слухаю пісні BTS,а саме мою любиму пісню Let go.Я приїхала в 9:30,ще купа часу,якраз є час випити каву.Тут захожу в компанію і шукаю їдальню,вже хочу заходити і врізаюсь у якогось хлопця,який звичайно на мене проливає каву!!Вони там подуріли,нова блузка..нова!!Я піднімаю очі,а то Чонгук!Уффф,мої нерви вже не витримують.

-Ти вопше здурів!?Не бачиш куди йдеш!!?Це ж нова блузка!!!
-Пробач,я не хотів

Так розмовляти з Чонгуком тільки я походу можу, так всі надоїли!!

-Де у вас можна вмитись?-кажу я
-Йдеш прямо і наліво-каже Чонгук.-Пробач ще раз.

Нічого йому не сказавши я обернулася  і пішла.Нарешті знайшла ці двері,ще трохи маю часу.От це незграба,треба самій дивитись куда йти,але й він виноватий.Все треба заспокоїтись, сьогодні дуже  хороший день мене можуть прийняти на роботу,що ще ліпше може бути.А зараз треба трохи почистити блузку..Хоть трохи відмила,йду вже краще,щоб не запізнитись.
- Вас чекає директор в кабінеті.
Нарешті,я вхожу і вклонившись говорю
-Доброго дня
-Доброго дня,це ви Т/и?
-Так
-Я бачу ви є професійний візажист,мали роботу з корейською косметикою?
-Так,я з різною  косметикою працювала.
-Добре,я зараз хочу вас провірити,ви маєте зробити макіяж моделі за 10 хв.
-Щоо?
-Так ви зможете?
-Так

Фух,я зможу,я маю получити цю роботу.Вже прийшла модель і в неї дуже проблеми з шкірою,треба постаратися їх замаскувати.Вже я почала,ну і навіть дуже добре справилася,ще 1хв. залишилась і залишилось кілька штрихів..Фух,справилася.
Директор зараз дивиться на мою роботу з здивуванням.

-Дуже хороша робота.
-Дуже вдячна
-Зразу кажу буде дуже важко,багато роботи буде.Бо ти будеш працювати з групою Bts,зразу попереджаю буде важко.З другого тижня ти можеш почати роботу, пізніше секретар дасть тобі розклад роботи.А зараз тебе менджер відведе познайомитися з хлопцями і з іншими.

Мені навіть не віриться,я така рада.Моя мрія виповнилась..От і ми підійшли до дверей і входимо.

-Хлопці, знайомтеся це ваша нова візажистка Т/и.-сказав менеджер.
-Дуже приємно познайомитись,попіклуйтесь про мене.
-Нам також приємно познайомитись,надіюсь ти  станеш нашою сім'єю-хором сказали хлопці.
Сім'я..Мама,тату,братику, як я за вами скучаю.Я все зроблю щоб бути щасливою.Через такі слова я аж просльозилась.Скажу вам,хлопці були шоковані від моєї поведінки
-З тобою все впорядку?-каже Намджун
-Так,все добре,мене просто розчулили ці слова.Дякую,я буду старатися від всіх сил.

Дуже приємні хлопці,але поведінка Техьона і Чонгука мене застерігає..Хмм,дуже дивно.Так дивляться,як би я щось наробила.Ну з Чонгуком все понятно,я ж на нього нарикала,але Техьон..Ну нічого, подивимося,що дальше буде.За цей день я також познайомилась з однією дівчиною яка також є візажистка, її звати Дженні.Надіюсь ми з нею подружимось.

Твоя усмішка покорила менеWhere stories live. Discover now