От і почався мій перший день в Big Hit.Переживання дають своє,але краще я їх не буду показувати.По графіку у хлопців має бути фотосесія до журналу,тому треба починати братися за роботу.Сольхьон дала мені тільки трьох: Чонгука,Чіміна і Техьона.
Перший підсів Чонгук.Того разу негарно вийшло тому треба в нього попросити пробачення за те,що я на нього накричала.-Чонгук..
-Що?
-Пробач мене,що сталось тиждень тому,я не хотіла на тебе накричати..
-Ахах,я вже про це забув,нічого страшного.Ми будем разом працювати тому я не хочу щоб між нами були якісь сварки,а наоборот хочу подружитися з тобою.Ти не проти?-з надією він запитав.
-А чому я маю бути проти,я тільки за!-ну як йому відказати,таку милу мордашку зробив.
Вже закінчивши з Чонгуком я приступила до Чіміна.Скажу він мене дуже розсмішив,я аж за живіт хваталась,а ще коли він усміхається його ямочки,уффф..мурашки йдуть,самій хочеться потрогати ті щочки.Закінчивши з Чіміном,прийшов Техьон.Сів,а далі...німа тишина.Якийсь дивний.Але поки я робила йому макіяж він умудрився зі мною заговорити.
-Ми з тобою ще толком не познайомились,надіюсь подружимось.
Його голос..голос,такий знайомий.ЩОО!!!?ЦЕ ТОЙ НЕНОРМАЛЬНИЙ??!!!!То Техьон був??!
-Надіюсь тоже, якщо пан Ван Гог не буде проти.
-Ти про що?
-Думав,я тебе по голосу не впізнаю.
-Ахах,та й добре,неображаєшся на мене?
-Чому я маю ображатися на тебе..Скажу навіть дуже веселе знайомство вийшло пане Ван Гог.
-Надіюсь ми подружимось-усміхнувшись він це сказав.
-Я також надіюсь на це-усміхнувшись я це сказала.Ну скажіть,як тут не усміхатись якщо він це робить.Його усмішка..ця усмішка,в ньому зразу видніється його чиста душа,вона не лицемірна,думаю він в будь-якій ситуації поможе,не покине.Але я ще його погано знаю тому довіряти ще нікому не треба.Думаю,ми будем дуже хорошими друзями з часом.
Коли хлопці пішли на фотосесію,я і Сольхьон чекали їх в гримерці.І я думаю вона бачила,як ми розмовляли з Техьоном.-Можна одне питання?
-Так, звичайно
-Таке відчуття, якби ви з Техьоном давно вже були знайомі.
-Ну ми недавно познайомились,тільки я не знала,що то був Техьон,ще й нагрубила йому.Трохи негарно вийшло.
-Так ти не знала хто такі BTS?
-Звичайно знала,вони ж дуже відомі у всьому світі.
Але коли я пояснила як ми познайомилися вона була в шоці.
-Ого,та ти ще та штучка.І Чонгуку і Техьону нагрубити.От це ти даєш дівчино.
-Але ти не переживай,мені ніхто з них не подобається.Не вкраду в тебе хлопця.
-З чого ти це взяла,моє серце уже зайняте.
-Тааа,як круто.Як цього щасливчика звати?
-Емм..м..я тобі пізніше розкажу.Так зараз хлопці закінчують,тому треба всю косметику складати.
-Добре.
Якась вона дивна,видно що щось приховує.Але вона сама вирішить коли все розказати,якщо звичайно захоче
ВИ ЧИТАЄТЕ
Твоя усмішка покорила мене
RomanceЖиття-це складна штука,завжди стикаєшся з різними проблеми,коли втрачаєш рідних людей..Але чи можна довіритися іншій людині,яку мало знаєш?Чи можна покохати?