Уже місяць пройшов а мене далі дивує поведінка Техьона.Ще й кожний раз розмовляє з секретаркою і так мило,аж тошно,почав мене ігнорувати,навіть досадно трохи.Дуже обідно.Що це з ним сталось!?Треба з цим розібратись.
Ми зараз з Сольхьон йдем до хлопців,вони у залі хореографії.Коли ми зайшли,вони їли.Їдаааа..ням ням,ще з ранку нічого не їла.
-О дівчат,ви вже прийшли-сказав Хосок-давайте ходіть до нас.
-Ви голодні-каже Намджун
-Звичайно-сказали один в один з Сольхьон.
-То чого стоїте,ходіть.-каже Юнгі.
-От Т/и,візьми м'ясо,тобі треба побільше їсти, а то сильно похудала-каже Чонгук
-Дякую
Ви б бачили лице Техьона,аж здригнувся,ще й скривився.Треба знайти підходящий момент і з ним поговорити.Але з його сторони дуже не гарно,ну хоть би привітався,німий став!!Я це вже не можу терпіти!
Через годину...
Я вирішила піти на дах.Люблю це місце,тільки тут я відчуваю спокій,можна розвіятись,хоча б розказати свої проблеми вітру,який ніжно торкається до шкіри.
Коли я відкрила двері то побачила сторонню особу на даху.Підійшовши,я пізнала в ньому Техьона.Сівши коло нього,в той же момент він повернув своє обличчя, побачивши мене в ньому виднілась злість,обіда і переживання.Для мене було несподівано те,що він підірвався і хотів піти але я його зупинила взявши за руку.-Техьон..
-Що ти хочеш!?Щооо!?
-Хочу поговорити
-Не хочу я розмовляти!Не хочу!
-Техьон..Я..чим я тебе образила?
-Що у вас з Чонгуком!?
-Ми просто друзі
-Просто!?Ти думаєш я не бачу,як він до тебе ставиться.Я все бачу!
-Ну і.Я думаю ми друзі,це для мене головне.А що з тобою?Я не розумію.Через те,що я дуже добре спілкуюся з Чонгуком ти почав мене уникати!
-Але ти перша це зробила.Ти почала уникати мене!
-На це була причина.Я від твого вчинку не могла дивитись тобі в очі,просто не могла..Але твоя поведінка зараз мене просто вбила.
-Я просто..просто..
-Що!?
-Давно хотів сказати.Я..я..люб..лю те..бе
-Що?
-З першого погляду покохав, ще коли в аеропорті зустрів,твої очі мене заворожили.А тоді коли тебе поцілував,я не міг здержувати свої емоції.Я дуже люблю тебе-заплакавши він це сказав
Не знаю але я тоже почала плакати,ці слова мене дуже розчулили.Думаю через те,що я їх вперший раз почула.
-Я також...
-Що?
-Я також люблю тебе..також.-через сльози я сказала
-Що?Як?
-Техьон, я справді тебе люблю-взявши за руку це сказала.
-Т/и,не плач,чуєш,все буде добре.Я завжди буду поряд.Я буду відчувати твою біль,ти для мене цілий світ.Я хочу втопати у твоєму океані..очі твої..заглянути у них і мене зразу накриє велика хвиля цунамі,я цього сам захочу.Ми одне тіло назавжди.Без якого я не проживу.Кохаю!!!
-Точно?
-Назавжди!!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Твоя усмішка покорила мене
RomanceЖиття-це складна штука,завжди стикаєшся з різними проблеми,коли втрачаєш рідних людей..Але чи можна довіритися іншій людині,яку мало знаєш?Чи можна покохати?