Несподіваний вчинок

1.3K 91 3
                                    

Техьон..

Коли Т/и розказала свою історію, мені стало її жалко,пережити все в такому юному віці.Вона показала,яка є насправді:ранима,ніжна і щира у своїх словах.Але її сильний характер показав,що хоть би ти впав,можна встати і далі іти,досягати цілей.Через це я хочу бачити її щасливою завжди,кожного разу.Я хочу її захистити.

Сьогодні буде концерт в Сеулі і підготовка йде повним ходом.Але я ніяк не можу найти Сольхьон.Де вона ділась?Якби в повітрі розчинилася.Ще й ці коробки з костюмами тягти.Уффф.Ну нічого по маленьку все дотягнути получиться.

Фухх,ще дві останні коробки. Даа,діло з не простих.
Я вже йду по сходах і зашпортувшись я лечу вниз ну і коробки також.Готуючись до приземлення я закриваю очі,буде боляче,буде точно боляче..Але я чую,що хтось мене зловив,відкриваючи очі я бачу перед собою Техьона.Його очі..його усмішка просто заворожують.Таке відяутт,що ми стоїмо так вічнісь,і дивимось один одному в очі.Не розумію,що зі мною таке? Відійшовши від нього я сказала:

-Дякую,що зловив мене

-Точно все нормально,ти почервоніла-
сказавши це він доторкнутися губами до мого чола-фух,нема температури.

Через цей вчинок мені здається я стала,як буряк.Аж стиснуло все всередині,що зі мною?Треба щось придумати.Оо,є ідейка.

-Сьогодні голова болить,можливо тиск піднявся.

-Йой,будь обережною і не бери так на себе багато,ти маєш відпочивати,а зараз давай я поможу тобі це віднести.

-Ага,добре

Добре,що повірив.СЛАВА БОГУ!!!!
Ми йдем собі мовчимо,тільки переглядаємось.Бачу,що він тоже трохи почервонів,от це ми завстидались.Але згадуючи,що він зробив,я не можу стримати усмішку.Нерозумію, що зі мною? Звичайно в тебе ніколи ж не було хлопця.Стоп Т/и нічого собі не видумувати.Він просто тобі поміг, Техьон піклується про тебе як за молодшу сестру.Фух,нарешті все донесли:

-Дякую,що доніс коробки

-Нема за що,тільки бережи себе, зрозуміло?

-Так
Його увага мене просто вбиває,але коли він це робить,просто скажу одне слово мімімішний.Так хватить про це думати, треба шукати Сольхьон.Ну де ж вона ділась?

Техьон..

Я спокійно собі йшов і тут бачу,як дівчина падає з сходів.Зловивши її я впізнав в ній Т/и.Не знаю,що зі мною сталося,але мені не в силі відвести від неї погляду,,її очі..напугані очі заворожують мене.Хочеться її обійняти, поцілувати і не відпускати,захистити від цього світу.Я й це зробив,доторкнувшись своїми губами до її чола я зрозумів,що в неї нема температури,бо занадто вона була червона на щоках,можливо я її смутив?Але мені хватало відчути її запах..її ванільний запах.Вона починає для мене означати щось більше,не просто подруга,а дівчина,яку я люблю...

Твоя усмішка покорила менеWhere stories live. Discover now