Звичайно у житті будь-якої людини можуть з'явитися проблеми.Але ці проблеми тебе якраз вчать жити.Ти стаєш більш сильнішою у стосунках з людьми.Коли не могла ні слова вимовити,а зараз ти буревій,нічого не боїшся сказати,бо ти дивишся іншими вже очима на цей світ. Найголовніше - з гідністю їх пережити. Але одна справа, якщо ці проблеми стосуються тебе, й інше - твоїх рідних і друзів.
Ми вже повернулись в Сеул.Зараз я просто не можу думати про Андрія,серце розривається,воно наповнилося смутком і журбою.Хлопці із Сольхьон мене дуже підтримують.Але деколи ця підтримка так надоїдає,що хочеться сказати їм декілька "теплих слів",щоб вони забралися в залишили мене на самоті з своїми думками.
Місяць пройшов...
Сьогодні як завжди день,робота, фотосесія хлопців ну і додому.Я так думала,але мене збив з пантелику один звінок по скайпу і це була Віка.Про одне я думала:"Готуйся до найгіршого"
-Віка, привіт
-Т/и,я так рада тебе бачити-з сльозми на очах вона це каже.
-Чому ти плачеш?Щось з Андрієм сталось?
-Ні ні,все добре.Просто хотіла тобі подякувати.Після тих слів,що ти йому сказала,він пішов до лікаря і відновив лікування.Готові результати і вони набагато кращі,лікарі просто шоковані.
-Щоооо!??Яка я рада!!-і почала від щастя стрибати,це була найкраща новина.-Де Андрій?
-А я тут.Пробач мене
-Андрій...я дуже люблю тебе.
-Я тебе також...завжди про це пам'ятай.
-Буду пам'ятати до кінця життя.Ну добре я йду,бо мене там кличуть.
-Добре -з сумом в очах він подивився.
Яка я рада,він буде жити,я не залишусь без нього.
Я розказала це хлопцям і Сольхьон.Техьон мене чуть не задушив.Шия страшно болить.-Ну що ж ми маємо це відмітити
-Ми всі за-хором це сказали
Ми вечером зібрались у хлопців,різні вкусняшки були і звичайно,як без алкоголю,да да...ну і понеслось.Перша рюмка пішла,друга,третя...
Сольхьон..
Ми з Намджуном дуже трохи випили.Але зараз подивитись на всіх..ну це просто ужас.
Ви б бачили,як п'яніє Т/и..
Перша ступінь:вона просто в ступорі.Перед очима їй помахати рукою,вопше ніяк не відреагує.
Друга ступінь: почала дуже багато говорити,а саме на філософські теми.Я тут мовчу..
Третя ступінь:вона почала до всіх лізти і скакати як ненормальна
Четверта:вона почала ридати і через 10 хв відрубалась.
В ті момент в мене щелепа відпала.Коли в неї була третя ступінь..тут таке почалось..аж стидно говорити.Чонгук був також дуже п'яний,ну він підійшов до Т/и став на одне коліно і сказав:
-Т/и,я..я..тебе дуже люблю,виходь за мене.-Ейй,ти ти вопше обналів..ой..обнаглів-сказав Техьон,ще один п'яниця обізвався
-Ти його..ну того не слухай,ти будеш моя..понала.
Найголовніше він поцілував її в губи.Ну як в губи..ну ви поняли як..Техьон як встав так і впав.Ми просто вмирали зі сміху і він почав повзти до Чонгука
-Ти так ти, я до тебе звертаюсь,ти получил у мене,поняв-Неа-Чонгук показав йому язик.
Але Т/и просто підповзла до них,двох поцілувала у щоки і взяла їх у свої руки
-Які ви милі,я так вас люблю,красавчікі і зробила єге
Дааа,вони просто розстаяли,припершись один до одного вони не зводили з неї очей.
Остання стадія це була жесть:-Т/и,чого ти плачеш?
-Я не плачу,чо ти прийшла,не торкайся мене,не треба,не хочу
-Я ж нічого не роблю
-Ну і щоооо.Не чепай мене,ви надоїли,я не хочу.Ти ти ааааа..
Дааа,я вже ніколи цій дитині не дам випити.Вона пересіла до Чонгука і Техьона і там ридала,хлопці аж позакривали вуха,ну а потім відрубалась.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Твоя усмішка покорила мене
RomanceЖиття-це складна штука,завжди стикаєшся з різними проблеми,коли втрачаєш рідних людей..Але чи можна довіритися іншій людині,яку мало знаєш?Чи можна покохати?