Найщасливіші дні мого життя..Самій не віриться,що я в Німеччині і..і..і можу побачити свого любого братика..Як я за ним скучила!!Страшно скучила!! Але я йому нічого не сказала,що приїду,хочу сюрприз зробити..
Завтра буде концерт у хлопців,тому маю якраз час.І звичайно я всім сказала куди йду,хто за язик мене тягнув.Ви думаєте "Чому я так кажу?",тому що всі за мною поперлися.Ну це норм?!Може хочу сама з ним побути!!Дааа,цікавеньке життя у мене,усі влізають в особисте життя.
От зараз я стою біля дверей,мені дуже страшно постукати.
-Та стукай уже-каже Сольхьон-а то вже 5 хвилин чекаємо,щоб ти зібралась з думками.-Та стукаю стукаю
І тут пішло 3 стука в двері,я чую шаги..і тут повертається замок..і..і відчиняє брат.. Андрій стояв в ступорі коли мене побачив-Т/и!!!Це ти!??
Я чую як мої очі наповнюються сльозми і починає по моїй білосніжній шкірі стікати сльоза одна за одною.
-Т..АК-Т/и!!Т/и!!Сонце моє!-накинувшись на мене починає чуть не душити.
-Задушиш!
Взявши в руки моє обличчя він поцілував мене в лоб-Як я скучав.Квіточка моя,якою ти дорослою стала
-Андрій,ти так похудав і блідий дуже,все добре?
-Трохи прихворів,застуда,скоро мине.А хто це з тобою?
-А це мої друзі.Це є група BTS на яких я роблю, а це Сольхьон моя подруга.
-Т/и,про що ви розмовляєте,ми вас не розумієм -каже Техьон.
-Точно,ви ж не знаєте українську.
Андрій зараз треба перейти на інлиш.-Ок.Мене звати Андрій,я брат Т/и,дуже приємно познайомитись,а також дуже вдячний,що про неї подбали.
-Нема за що-каже Техьон-я готовий все віддати щоб з нею все було добре
-Стоп,що?Т/и він про що?
-Емм,я тобі потім поясню-повернувшись до того марсіанина,я поставила великий палець до горла і просто провела,він зразу все зрозумів,бо великі очі зробив.
-Емм,Т/и, не обіжай хлопця.
В мене просто впала щелепа коли він це сказав.Він його захищає!!-Ну що ж проходьте.Коли ми зайшли в дім,то я побачила свого малого,як він виріс.Коли хотіла я його побавити,мене опередили.. Техьон!!Уффф,це мій племінник,а не твій в голові пронеслось у мене.Але вони так мило дивляться, зразу найшли спільну мову з ним,видно він буде хорошим батьком.Щось замріялась я.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Твоя усмішка покорила мене
RomanceЖиття-це складна штука,завжди стикаєшся з різними проблеми,коли втрачаєш рідних людей..Але чи можна довіритися іншій людині,яку мало знаєш?Чи можна покохати?