Уффф,знову рано вставати,як це надоїло!Хоть би ще трошки дав цей будильник поніжитись в ліжку.Кожного Божого дня я маю вставати в 5:00 ранку.Це нормально!?Я вже пожаліла що на таку роботу пішла,але рятує тільки одне..гроші,навіть дуже хороші гроші,хоть якось можу прожити в цьому світі.
Ви можливо думаєте,"чи я спілкуємось з своїм братом? Звичайно спілкуємося,як без свого рідного братика,дуже скучила за ним.Сказав,що коли вже не буде роботи,то приїде до мене.. пошвидше.
Сьогодні просто чудовий день.Сольхьон мені все розказала все,що їх зв'язує з Намджуном.Видно,що вона смутилась коли я її про все розпитувала.Ви б бачили їх,так мило дивляться.
І тут почалось,вона почала розпитувати про Техьона,я зразу почервоніла.Ну що ж робити треба все розказати:-Знаєш по Техьону це дуже видно і ще й коли поцілував тебе.В нього на тебе є дуже великі плани.
-Знаєш,я навіть не знаю.Я..ну..я просто не знаю,як себе поводити, він мене дуже смутив.Я не можу..я хочу..Уффф.
-Оуууу,Т/и.Та ти закохалася
-Що?!Та ні,чому ти так думаєш?
-Ти думаєш зараз по тобі це не видно.Коли ти розказувала про нього в тебе світилися очі, усмішка на 32 зуби.В мене такий самий вигляд був коли я розказувала про Намджун.
-Ніі,він мені не подобається,просто друг і все.
-Точно? Розумієш,ти сама не хочеш цього признавати,зараз в тебе буря всередині,ти тікаєш від цього.
-Не знаю,може я і правда не хочу цього всього признавати.Мрже я боюсь,к може я і йому не подобаюсь.Думаю він мене як сестрою вважає.Я не хочу зараз на цьому зосереджуватися, найкраще зараз розібратись в собі
-Не хвилюйся все буде добре.А от і хлопці приїхали.Йдеш?
-Іду іду
Фух,що це зі мною? Всередині все болить,просто розривається .А коли хлопці зайшли,ще гірше стало.Чому він так дивиться?Чому?Справді найкраще рішення буде,трохи скоротити наше спілкування.
Всі пішли на обід а я залишилась, апетит пропав,хоть сьогодні хороший день але..Але мої думки хтось перервав коли хтось стукав в двері.-Заходьте
І тут зайшов Чонгук з підносом їди,була шокована.Я бачив,що ти з нами не пішла їсти от і хотів принести їду тобі
-Дуже дякую,що приніс але кусок в горло не лізе.
-Як так.Тебе щось тривожить?
-Ні, все добре
-А мені здається,що щось тривожить,розкажеш?
Ну чому він це питає?Я ж не розкажу про Техьону,придумала.-Та я просто за братом дуже скучаю, хочу щоб приїхав.
-Т/и,я тебе розумію,я також нечасто бачив своїх батьків, звичайно ти завжди будеш скучати але ти привикнеш,треба тільки для цього час.
-Чонгук, дякую тобі за підтримку-обійнявши я його це сказала.
-А зараз треба хоть трохи поїсти.
-Ну я не хочу
-Хочеш,щоб я тебе годував з ложки.
-Тільки попробуй!
-Попробую
Не знаю,як це в нього получилось,але таки в мене він впихнув їду.Почали кидатись їдою в один одного.Коли він давав мені останню ложку супа зайшов Техьон.Як стидно було,видно що злість його переповнювала.-Ой пробачте,що вам помішав-вийшовши він дуже сильно гримнув дверима.
-Техьон!!-кличе його Чонгук
-Дааа,неприємна ситуація вийшла.
-Т/и,я вже йду,а ти поїж.Зрозуміло?
-Добре, дякую тобі дуже.
Техьон..
Де ж Чонгук дівся,пішов з підносом кудись.Може до..ні ні..це не можливо.Може в гримерці є.Хмм,за дверима чую сміх,хто ж то може бути.Ввійшовши я побачив,як Чонгук годує Т/и!!Так заспокойся!-Ой,пробате я напевно помішав-вийшовши звідти я гримнув дверима.
Що це тільки що було,мене ігнорує а до нього сміється,як так.-Техьон!!!-кличе мене Чонгук
-Що ти з мене хочеш?
-Ти не правильно подумав.
-А що мав думати?Кажи!?Скажи правду,тобі Т/и подобається?
-Я..я
-Понятно все,значить...Як я міг це незамітити.Видно сліпим був.
-Техьон..
-Залиш мене...я хочу побути один.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Твоя усмішка покорила мене
RomanceЖиття-це складна штука,завжди стикаєшся з різними проблеми,коли втрачаєш рідних людей..Але чи можна довіритися іншій людині,яку мало знаєш?Чи можна покохати?